יום שלישי, 2 באוגוסט 2016

תיווך עסקים למכירה - מדוע זה משתלם

תיווך עסקים למכירה הוא הפעולה של קישור בין אדם שמוכר את העסק שלו, לאדם שברצונו לקנות עסק. הם מחליפים ביניהם את הבעלות על העסק כחלק מהעסקה. זאת בנוסף לעשרות אלפי עסקי שנפתחים מדי שנה בישראל. החלפת הבעלות יכולה להיעשות אך ורק בליווי של אדם המתמחה בנושא תיווך עסקים למכירה. זאת עקב כך שמכירת עסקים היא תהליך ארוך ומורכב, שדורש ידע רב ויכולות שאין לבעלי העסקים. הפתרון הוא לפנות לגורם חיצוני, גוף העוסק בעבודת תיווך עסקים למכירה. בנוסף, חשוב לפנות לתיווך כדי שהעסק יימכר ביעילות. מודעה בעיתון או פרסומת לא תספיק, ולא תמשוך מספיק פניות רלוונטיות אלינו, בשונה מהמתווך שידע לעשות זאת טוב יותר. פרסומת גם תפגע בדיסקרטיות של התהליך, וכך תפגע בו ובתוצאותיו.

למה חשוב לשמור על דיסקרטיות?

תיווך עסקים למכירה חייב להיעשות בדיסקרטיות מלאה. זה מתאפשר רק על ידי פנייה לגוף מתווך שינהל עבורנו את מציאת הקונה או המוכר הרצויים. אסור בשום אופן לפרסם מכירת עסק. אם מכירת העסק תפורסם המידע יגיע למתחרים שיוכלו לנצל את הדבר. לדוגמא, הם יוכלו למשוך אליהם עובדים. הם יוכלו גם להשיג מהם סודות עסקיים, וכך למשוך אליהם לקוחות תוך ניצול השיטות הסודיות של העסק הנמכר. עם זאת, עבודה עם גורם העוסק בעבודת תיווך עסקים למכירה יפעל יחד אתנו בתיאום וחשאיות ויעזור לנו לבצע את העסקה באופן מושלם.

מה תפקידי גורם התיווך?

כשפונים לקבל את שירותיו של גורם תיווך עסקים למכירה, מצפים לקבל ממנו עבודה מקצועית, אמינה, ושיהיה זמין לצרכינו. זה יתממש כשימלא את תפקידיו השונים:
• שמירה על דיסקרטיות
• בניית מערך ואסטרטגיית שיווק ומכירה
• איתור קונים או מוכרים פוטנציאלים לעסק

תיווך עסקים למכירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה