יום שלישי, 9 באוגוסט 2016

לוחות פי וי סי - מה הם?

לוחות פי וי סי (PVC) ניתן לאתר סביבנו בצורה ניכרת הן בשלטי פרסום גדולים,ועד לריצוף בבתים ובאולמות ספורט, הפי וי סי הוא חומר חזק עמיד שנחשב לקל לעבודה עמו, לכן לא פלא שנעשה בו שימוש כה רחב, החומר הוא למעשה פולימר ארוך שעם השנים הטכנולוגיה הצליחה לעבד אותו ולאפשר ייצור המוני שלנו והשימוש בו נעשה בטיחותי ואין לו סכנה בריאותית כבעבר.

שימושים אפשריים בלוחות פי וי סי

• פרסום ושילוט – לוחות פי וי סי משמשים זה שנים לפרסומות ושלטי חוצות האפשרות להשתמש בחומר שעליו ניתן לחרוט לצבוע או להדפיס כל אשר אנו רוצים היא מדהימה זאת ועוד בגלל ההתקדמויות הטכנולוגיות בתחום היום שילוט על גבי לוחות פי וי סי נשמר נאה לאורך זמן רב, וגם ניתן לייצר לוחות המשדרות מראה יקר ואיכותי.

• ריהוט – את לוחות הפי וי סי המשווקים ניתן להתאים על מנת לצפות ריהוט ביתי לא רק שזו דרך מצוינת לתת לרהיטים בבית חידוש בעזרת מראה טוב שנשמר לאורך זמן רב אלא גם היא אינה יקרה ואינה מצריכה עבודה רבה.

• ריצוף – פלטות פי וי סי ניתן לרכוש עם הדפסים ותבניות לריצוף הנראה כמו פרקט, זהו פתרון נהדר לשיפוץ דירות בעלות נמוכה, מה גם שהפי וי סי בשונה מהפרקט אינו מצריך תחזוקה ברמה כה גבוהה וניתן לשטוף את הרצפה.

חשוב לזכור להתאים את הלוחות הנכונים לשימוש

בגלל ההיצע הרחב של לוחות פי וי סי בגדלים ובאיכויות והדפסים שונים חשוב שנתייעץ עם גורמים יודעי דבר בתחום לפני שנבצע רכישות גדולות, שכן אנחנו רוצים לקבל תוצאה יפה בסוף אך גם אנו רוצים לוודא כי התוצאה תישמר לאורך זמן רב.

לוחות פי וי סי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה