יום שני, 8 באוגוסט 2016

פלטות שקופות בראשון לציון - מידע מקצועי

ישנם אמצעים אורתודנטיים רבים אשר יכולים לסייע לנו ביישור השיניים כאשר אנו מעוניינים ביישור השיניים שלנו, אנו יכולים לבחור מבין מגוון רחב ביותר של אמצעים אורתודנטיים ושיטות לביצוע העבודה, כאשר לכל אחד מהם היתרונות והחסרונות שלו. אחד האמצעים הפופולריים ביותר כיום הינו פלטות שקופות בראשון לציון, אשר מסייעות לנו ביישור השיניים בצורה דיסקרטית ויעילה.

אז מה כדאי לדעת על פלטות שקופות בראשון לציון?

• מהן פלטות שקופות בראשון לציון: פלטות שקופות בראשון לציון הינן בעצם פלטות שקופות התופסות את צורת השיניים, מפעילות עליהן לחץ במקומות הנדרשים ומשאירות מספיק מקום לשיניים הסוררות לזוז ולהתיישר. בצורה כזאת אנו יכולים לדאוג ליישור השיניים בעזרת מכשיר אשר לא ניתן לזיהוי ללא מתן תשומת לב קפדנית.

• כיצד מתאימים פלטות שקופות בראשון לציון: בכדי להתאים פלטות שקופות בראשון לציון, הרופא המטפל ימדוד את השיניים של המטופל, ולאחר מכן יעצב פלטה המתאימה למידותיו ומשאירה מקום לשיניים שצריכות לזוז, בעוד ששומרת על השיניים הנמצאות במקום הנכון במקומן.

• כיצד מתבצע הטיפול: הטיפול באמצעות פלטות שקופות בראשון לציון פשוט וקל, וכל שעל המטופל לעשות הוא לשים את הפלטה על השיניים לאורך כל שעות היום, מלבד השעות בהן הוא אוכל. בצורה כזאת הפלטה יכולה להפעיל לחץ על השיניים שצריכות לזוז וליישר אותן. אחת לכמה שבועות תתבצע התאמה של הפלטה או על ידי החלפת הפלטה עצמה או על ידי הוספת תוספות קטנות לשיניים, אשר גם הן אינן ניתנות לראייה על ידי זרים ללא הסתכלות מקרוב.

פלטות שקופות בראשון לציון מסייעות לנו ביישור השיניים בצורה פרטית

כאשר אנו מיישרים את השיניים שלנו, אנו לא מעוניינים שכולם ידעו על כך. פלטות שקופות בראשון לציון מסייעות לנו בהשגת התוצאה הרצויה במהירות, קלות וסודיות.

פלטות שקופות בראשון לציון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה