יום רביעי, 14 בספטמבר 2016

למה עדיף לקבל הלוואות לשכירים?



אם אי פעם ניסיתם לקבל הלוואה והייתם במצב תעסוקתי משתנה בין הלוואה להלוואה, בוודאי שמתם לב שאם פניתם לקבל הלוואות לשכירים, אזי היה הרבה יותר קל לקבל אותן! איך זה שיותר קל לקבל הלוואות לשכירים? מדוע הבנקים וגופי המימון השונים מעדיפים לספק את ההלוואות דווקא לשכירים? ואם אתם שכירים - מה יוצא לכם מזה ואיך כדאי לנצל את זה? הנה הסבר על כל ההטבות והסיבות לכך.

השכיר הוא בטוח יותר
חשוב להבין שמבחינת הגוף הממן, הלוואות לשכירים פשוט נחשבות להלוואות בטוחות יותר, בהשוואה לאדם העצמאי. האדם שעובד בתור שכיר מכניס בכל חודש משכורת קבועה - לא משנה מה קרה. הו אלא תלוי בלקוחות, אלא יש לו שכר שנכנס, מה שמבטיח את היכולת שלו להחזיר את ההלוואה. חלק גדול מהשכירים גם מאוגדים תחת הסכם מול המעסיק כך שההעסקה שלהם מובטחת, ולרוב הבנקים וגופי המימון גם בודקים כמה זמן השכירים נמצאים במקום העבודה שלהם - לרוב שכיר שמחזיק יותר משנה וחצי במקום העבודה כבר נחשב כשכיר שהוא יציב ותמיד יכניס משכורת, אפילו אם הוא יעבור בהמשך מקום עבודה. זה אומר שקל יותר לגוף המממן לתת הלוואות לשכירים. 



וזה משחק לטובתכם
אם אתם בעצמכם שכירים, הרי שכדאי מאד לגשת ולבקש הלוואות לשכירים, כי יצא לכם מזה הרבה! מאחר שהגופים המממנים טוענים שאתם אמינים יותר, הם גם נותנים לכם הלוואות בתנאים טובים יותר. אין זה מקרי שלרוב הלוואות לשכירים יהיו בריביו נמוכות יותר - כי מבחינת הגוף המממן ממילא אתם תחזירו את זה, ולכן עדיף לשכנע אתכם לקחת הלוואה. כמו כן, תקופות ההחזר הן ארוכות יותר, ויש יותר נטייה באופן כללי לאשר את ההלוואות הללו מצד הגופים המממנים - כך שהדבר משתלם לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה