יום רביעי, 14 בספטמבר 2016

בי פי אם - המוזיקה של היום



מה היא בי פי אם?
בי פי אם (BPM) היא מכללה מתקדמת ונחשבת למוזיקה. במכללת בי פי אם סטודנטים לומדים כיצד ליצור מוזיקה ממוחשבת. בי פי אם היא מכללה למוזיקה ממוחשבת המציעה מסלולי לימוד שונים ומגוונים: לימודי סאונד, לימודי DJ, לימודי רדיו וקריינות, לימודי תיאוריה מוזיקלית, לימודי תעשיית המוזיקה ועוד. במידה ואתם מעוניינים להפוך להיות סטודנטים במכללת המוזיקה הטובה ביותר בישראל, פנו לבי פי אם.




קצת על בי פי אם והלימודים בה..
בי פי אם, מכללת המוזיקה, ממוקמת בתל אביב - בלב תעשיית המוזיקה בישראל. המכללה נמצאת בלב תל אביב, בין רחוב מנחם בגין לשדרות רוטשילד. במכללה יש דגש מיוחד על יחס אישי והאווירה היא לגמרי משפחתית. תשכחו מכל מה ששמעתם על המכללות הגדולות והמנוכרות בישראל. ללימודי בי פי אם מתקבלים מספר סטודנטים מצומצם הזוכים ליחס אישי ונהנים מאווירה יצירתית ומיוחדת במכללה. במהלך הלימודים בבי פי אם מקבלים הסטודנטים תשומת לב מיוחדת (ונדירה בנוף הלימודים הגבוהים בישראל), חניכה והשקעה מצד הסגל. 

מקצועיות בבי פי אם
בי פי אם היא המוסד היחיד בישראל אשר מוסמך ללמד יצירת מוזיקה ממוחשבת באמצעות התוכנות המתקדמות של החברות המתקדמות בעולם בתחום - apple, ableton ו-steinberg. מדובר בלימודים ותוכנות שלא תוכלו ללמוד בשום מקום אחר בישראל. אז אתם לומדים את התוכנות המתקדמות ביותר, אבל מי המורים? סגל ההוראה בבי פי אם ממשיך את הקו המקצועי של המכללה. מדובר באנשים ודמויות מרכזיים בתעשיית המוזיקה בישראל. הם המובילים בתחומם, והסטודנטים זוכים לליווי צמוד מצידם. מדובר בלמידה וקבלת כלים מקצועיים וטובים ביותר, אך גם הבנה של תעשיית המוזיקה בישראל והכנה לקראתה. הסגל האקדמי מזהה את הסטודנטים הטובים בתחומם ומלווה אותם גם לאחר סיום הלימודים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה