יום רביעי, 28 בספטמבר 2016

עורכי דין לדיני עבודה



במה מטפלים דיני עבודה
תחום דיני עבודה נועד להגן עליכם העובדים ולהציע לכם תנאי עבודה הוגנים. אם אתם חשים שהזכויות שלכם הופרו תוכלו לפנות אל עורכי דין המתמחים בתחום והם יוכל לעזור לכם בכל תחום שקשור לדינים אלו.

הלנת שכר
לצערנו אנו יכולים לראות לא פעם מעסיקים שמבצעים הלנת שכר. לרוב, השכירים לא פונים לעשות דבר מה במצב של הלנת שכר שנמשכת ימים ספורים. אך אם המשכורת אינה משולמת לאורך שבועות או יותר מכך, נוצר לרוב מצב של חוסר ברירה ומכאן פניה לבירור בתחום. פעמים רבות העובדים מצליחים להגיע להסכם מול המעסיק שלהם בדבר הלנת השכר, אך אין זה תמיד כך ולכן עורכי דין לדיני עבודה המתמחים בתחום דיני עבודה יכולים לסייע.

אפליה במסגרת העבודה
אפליה בעת קבלה לעבודה או במסגרת העבודה היא פעולה שהחוק מתייחס אליה בחומרה רבה. אם אתם נתקלתם באפליה אתם יכולים לעמוד על הזכויות שלכם. כדי לעשות זאת מומלץ לפנות אל עורכי דין לדיני עבודה עורכי הדין יוכלו לעשות כמה פעולות, הראשונה היא הנחייה מה עליכם לעשות והשנייה היא ייצוג שלכם בדרכים שונות. עורך הדין יבקש מכם להביא הוכחות שונות לביצוע העבירה ורק לאחר מכן ובתיאום מוחלט אתכם הוא יבחר את הדרך הטובה לפעול לתיקון האפליה שאתם חווים.

הטרדות מיניות
העובדים והעובדות צריכים לחוש בטוחים במסגרת העבודה ולכן ישנם חוקים ברורים מאד בנוגע למניעת הטרדות מיניות או פגיעות מיניות בתוך העבודה. ישנם מקרים רבים שבהם אפשר לפתור סוגיות בתוך העבודה אך לא תמיד ולכן אם אתם חושבים שנפגעתם (ואין זה משנה אם אתם גברים או נשים) תוכלו להתייעץ עם עורך דין דיני עבודה שינחה אתכם כיצד לפעול וייצג אתכם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה