יום רביעי, 14 בספטמבר 2016

בריכות ביתיות



התקנת בריכה בבית – לא מה שחשבתם
בריכות ביתיות הן דבר שמקנה לגינה ערך מוסף, הן מבחינת יכולת אירוח, משחק והנאה והן מבחינת תוספת דקורטיבית למראה הבית. המחשבה שמדובר בדבר יקר שהתקנתו מסורבלת למעשה איבדה כבר מזמן את הרלוונטיות שלה, כיוון שכיום ניתן להתקין בריכות בצורה מהירה ובמחיר משתלם. בריכה לא מתאימה רק לגינה עצומה, אלא היא יכולה להיות מותקנת גם בגינה בינונית או קטנה ואפילו על גבי מרפסת. בסופו של דבר, אם נפשכם חפצה בבריכת שחייה ויש לכם מקום מתאים לכך בביתכם, אין סיבה שלא תשדרגו את הבית שלכם עם אחת.



איך מתקינים בריכה במחיר שפוי?
המכשול העיקרי שהיה בעבר לאנשים בנושא התקנת בריכה הוא כמובן הכסף כיום קיימות שתי שיטות בנייה זולות למדי שמאפשרות התקנת בריכה במחירים משתלמים במיוחד. שיטת בנייה נפוצה אחת של בריכות ביתיות היא הקמת בריכה מתועשת. בריכה זו עשויה מפאנלים ממתכת מגולוונת שעמידה בפני נזקי מים ורעידות אדמה. הפאנלים מותקנים בצורה מותאמת אישית לקבלת כל צורה שתרצו. מעליהם מונחת יריעת PVC מיוחדת שמספקת איטום ומראה מעוצב. סוג נוסף של בריכות ביתיות במחירים זולים יחסית הוא בריכות הפיברגלס. בריכות אלה מגיעות מוכנות מראש במגוון צורות מרהיבות. התקנתן לוקחת מספר ימים עד שבוע בלבד, ורובה מתרכזת בבניית הדק שסובב את הבריכה ובפעולות איטום שונות.

שדרוג הבריכה הביתית
ניתן לשדרג בריכות ביתיות באמצעים מגוונים, ולהפוך אותן למעניינות יותר ודקורטיביות יותר. ניתן להוסיף לבריכה מערכת זרמים שתאפשר לכם לשחות נגד הזרם, פעילות ספורטיבית מהנה שגם ילדים אוהבים מאוד. אפשר גם להוסיף לבריכה מקפצות ומגלשות כאוות נפשכם. מבחינה עיצובית, ניתן להוסיף לבריכה חיפויים שונים משיש ומקרמיקה ותאורה ייחודית, שיכולים להעניק לה מראה יוקרתי במיוחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה