יום שני, 24 באוקטובר 2016

כך תחסכו בהוצאות על ארון הזזה



יש כמה דרכים לחסוך על ארון הזזה בלי לוותר על נוחות, איכות חיים ומראה אסתטי מרשים. הדרך הפשוטה ביותר היא לבחור ארון הזזה לבן. ארון כזה יעלה הרבה פחות בהשוואה לארון צבעוני, בעוד את חלל הפנים שלו תוכלו לארגן בהתאמה אישית. חוץ מזה, אפשר לבחור ארון הזזה לבן ולרכוש עבורו בנפרד טפט.

כל הדפס צפוי לשנות את המראה של הארון ב-180 מעלות, לשדרג את חלל הפנים ולגרום לכם תחושה טובה יותר. את ההדפס תוכלו לבחור מתוך מאגר תמונות קיים, או אפילו להביא לחנות תמונה אישית משלכם. כמובן שעליכם לבדוק מראש האם החברה שבונה את הארון אכן מציעה שירות מן הסוג הזה, אך בכל מקרה יש מגוון רחב של חברות שמציעות אותו באזורים שונים ברחבי הארץ. 



מלבד ההדפס, תוכלו לחסוך בהוצאות באמצעות בחירת ארון הזזה וקניית ידיות. גם הידיות ישנו את המראה הרגיל של הארון וישדרגו אותו. חוץ מזה, לידית יש תפקיד פונקציונאלי: היא קובעת את רמת הבטיחות של הארון עבור פעוטות וילדים, משפיעה על רמת הנוחות בסגירה ובפתיחה ויכולה לעזור לכם להתמודד עם מגירות כבדות במיוחד.

כמה עולות תוספות על ארון הזזה?
שימו לב להצעת המחיר שקיבלתם על ארון הזזה. בדקו כמה באמת עולות התוספות השונות ועל מה אפשר לוותר. זכרו שאם אתם רוצים להוסיף דלתות לארון מסוים שמוצג בחנות, תידרש מכם תוספת מחיר של עד חצי מהעלות המקורית. בדקו היטב האם יש צורך בתוספת כזו ואל תוותרו על התייעצות עם אנשי מקצוע אמינים.
לבסוף, אל תשכחו שהמחירים על ארון הזזה לא כוללים הובלה והרכבה. בדקו מראש מה המחיר והאם יש אפשרות להתמקח עליו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה