יום שבת, 1 באוקטובר 2016

טיול מאורגן לפיליפינים



טיפים לטיול בפיליפינים

טיול בדרום מזרח אסיה

טיול בכל אחת ממדינות דרום מזרח אסיה הוא טיול שונה מזה שאנו רגילים אליו במקומות מערביים כמו אירופה או ארצות הברית ולכן מומלץ להצטרף לקבוצת טיול מאורגן לפיליפינים. מדובר בטיול בו תגיעו לתרבות זרה לחלוטין, למקום עם מנהגים שונים בהרבה מאלו שאנו רגילים אליהם ועוד. לכן יש להתכונן לטיולים הללו בצורה מעט יותר מעמיקה מאשר לטיולים אחרים.




מה יש לראות בפיליפינים?

יש כל כך הרבה מה לראות בפיליפינים, שאנשים עשויים לטייל בהם במשך חודש וחצי ועדיין לא להספיק את הכל. הפיליפינים מורכבים מאיים רבים אשר מציעים חוויות ואטקרציות שונות. באי לוזון, שבצפון המדינה, שוכנת הבירה מנילה. בצפון האי לוזון תוכלו לראות את טרסות האורז המדהימות אשר נחצבו בהרי האי לפני אלפי שנים. בנוסף, תוכלו לבקר בהר הגעש הנמצא באי לוזון. מהאי לוזון תוכלו להגיע לאיזור סבו. סבו הוא אי מרכזי, שסביבו נמצאים איים שונים המהווים יעדים תיירותיים. באיזור סבו תוכלו להינות מצלילות מרהיבות, לראות כרישים, צבי ים ולוויתנים, לבקר בגבעות השוקולד וכמובן לשחק עם קופי הטרסרייר. באי פלאוואן, אחד האיים היפים ביותר בעולם תוכלו לנפוש ולהנות מחופשה קלאסית באיים המרהיבים. ועוד ועוד.

בחרו בטיול מאורגן לפיליפינים!

רבים נמנעים מראש מלהצטרף לטיול מאורגן לפיליפינים כי הם חוששים שהדבר יגביל אותם. עם זאת, במקרה של מדינה כל כך מסובכת גיאוגרפית כמו הפיליפינים, טיול מאורגן לפיליפינים מומלץ עשוי להיות התשובה לכל הבעיות. בטיול מאורגן לפיליפינים לא תצטרכו לדאוג לסדר הגיוני של הטיול, להתניידות מיעד ליעד או לבחירת האטרקציות המתאימות בכל מקום. במקרים שכאלה, המדריך יהיה זה שיתכנן עבורכם מראש את המסלול כך שתוכלו לחוות כמה שאפשר. טיול מאורגן לפיליפינים יבטיח כי תחוו את המדינה בצורה כמה שיותר נוחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה