יום רביעי, 5 באוקטובר 2016

הלוואות בערבות מדינה

שני המסלולים העיקריים של הלוואה בערבות מדינה מיועדים לעסקים בהקמה ולעסקים ותיקים. במסלול עסקים בהקמה ערבות המדינה עומדת על 85%, והלווה נדרש מצדו להעמיד עוד 10% ערבות בלבד. גובה ההלוואה לעסקים בהקמה הוא עד 500 אלף ש"ח והוא מתאים לעסקים בכל התחומים והענפים. לעומת זאת, במסלול עסקים ותיקים מעמידה המדינה ערבות בשיעור של 75% והלווה נדרש לערבות בגובה של 25%. גם כאן גובה ההלוואה הוא עד 500 אלף ש"ח, או עד 8% מהמחזור ובהתאם לסכום הגבוה מבין השניים. מי שרוצה לבדוק את זכאותו לאחת ההלוואות יכול ליצור קשר עם נציגי הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, או לפנות לאחד הסניפים שמנהלים את ההלוואות עבור המדינה.

המאפיינים הלוואות בערבות מדינה

הלוואות בערבות מדינה מציעות מאפיינים ייחודיים שלא ניתן לקבל במקורות מימון אחרים. ראשית, תהליך אישור ההלוואה קצר ועומד על 25 ימים בלבד. המשמעות היא שניתן להשתמש בהלוואה גם ללא היערכות מוקדמת ולנצל אותה לטובת תשלום חובות לספקים, תשלום משכורות לעובדים, ייבוא מלאי, רכישת חומרי גלם ועוד. שנית, הלוואות בערבות מדינה ניתנות לטווח בינוני עד ארוך וכך משחררת את הלווה מהעמדת מלוא היקף הביטחונות. היא מאפשרת לו לנצל את ההלוואה לטובת השקעות ולפתח את העסק בצורה יציבה ובטוחה. תהליך קבלת ההלוואה כולל שירותי אבחון צרכים, הגדרת מטרות, כתיבת תכנית עסקית והכנת כל המסמכים הנדרשים מול נציגי משרד האוצר והגופים הרשמיים שמטפלים בנושא.

כל עסק חדש או עסקים בתהליכי צמיחה זקוקים למקורות מימון מגוונים. הלוואות בערבות מדינה היא ללא ספק פתרון מצוין, שמגיע עם יתרונות מיוחדים. בנוסף, אפשר להשתמש בהלוואה כדי להתגבר על פערי זמנים שנובעים בין ההוצאות לבין ההכנסות הצפויות.

הלוואות בערבות מדינה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה