יום שני, 24 באוקטובר 2016

הכרויות דיסקרטיות



הכרויות דיסקרטיות יכולות לסיים את חיי הנישואין שלך
אם אתה לא מרוצה מחיי הנישואין שלך, יש מה לעשות בנידון. נכון, אשתך לא מה שהיא הייתה פעם, היא לא ניראת כל כך חטובה בבגד ים כמו שהיה ביום שהכרתם, ובגלל הילדים המין כבר לא מזהיר. אוקי, את כל זה אני יכול לקבל. אבל הכרויות דיסקרטיות יכולות לסיים את חיי הנישואין שלך, וחבל. גם אם לא בגדת, אלא רק נרשמת לאתר, אם אשתך תגלה זה יכול להיות אסון. הנה כמה דברים ששווה לחשוב עליהם לפני שאתה נרשם לאתר הכרויות.

תזכור
·         התחתנת איתה מסיבה מסוימת- אל תשכח שכשהתחתנתם עשית את זה מסיבה מסוימת. אם זה לא היה בשביל הכסף של אבא שלה, או סתם כי לא מצאת אף אחת אחרת וההורים כבר לחצו, אז יש סיבה טובה למה לא כדאי להרוס את זה עם היכרויות דיסקרטיות.




·         הפיתוי הרגעי לא שווה את כל מה שתאבד- הכבוד העצמי, הכבוד מהמשפחה שלך, הכבוד מהחברים. הפיתוי הרגעי פשוט לא שווה את כל מה שתאבד, שלא לדבר על הבית והילדים. חבל להתפתות סתם בשביל משהו שייגמר ברגע ולאבד את הכל.

·         נישואין זו הבטחה- כשהתחתנתם הבטחתם שתהיו אחד עם השני גם כשקשה. ובכן, עכשיו קשה, אז עכשיו מוותרים? תעשו מאמץ קטן. לא חובה ללכת לפסיכולוגים, יש גם טיפולי זוגיות אלטרנטיביים, ייעוץ זוגי וקואוצ'רים. שווה לנסות.

תבדוק את האתרים
רוב האתרים האלה מבקשים ממך כסף בשביל השירות שהם מספקים. מה שהם לא מספרים לך זה שאתה מקבל כלום תמורת תשלום חודשי. למה? כי רוב מי שנרשם לאתרים הללו הם גברים בגיל 50 ומעלה. נשים, על פי רוב, אין שם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה