יום שני, 24 באוקטובר 2016

עניים



התנדבות עם עניים היא חוויה מרתקת
כל חברה בנויה על אנשים טובים, שרוצים לשפר את הסביבה בה הם חיים ולראות אנשים אחרים מצליחים. המתנדבים בחברה כזו הם אנשים טובים במיוחד- הם יודעים שהם לא הולכים לקבל דבר וחצי דבר תמורת עבודתם (בצורה חומרית כמובן, נפשית החוויה מעצימה) ובכל זאת הם עושים זאת. אם כן, מכיוון שהמעמד התחתון תמיד זקוק לעזרה, התנדבות עם עניים יכולה להיות חוויה מרתק ומעצימה נפשית.




איך אפשר להתנדב עם עניים?
·         חלוקת מזון- אחת הבעיות הגדולות ביותר של המעמד התחתון היא מזון. מצרך בסיסי וחשוב לעצם קיומנו, המזון מאפשר לגוף שלנו לחדש את מלאי האנרגיה. ללא מזון, אנחנו נמות. לעניים, מטבע הדברים, יש פחות אפשרויות פרנסה ועל כן קשה להם יותר להשיג אוכל. חלוקת מזון לעניים יכולה לעשות הבדל עצום בשיפור חייהם.

·         ביגוד- עניים לרוב ילכו עם ביגוד שאינו הולם אדם בחברה של המאה ה- 21. מכיוון שהם מעוטי יכולת, אין להם כסף להרשות לעצמם מותרות כמו בגדים יפים. ניתן לתרום ביגוד לעניים על מנת לחלוק עמם מהשפע שיש לכם על מנת לשפר את מצבם.

·         פעילות לילדים- אם רוצים, ניתן להתנדב בפעילויות לילדים הבאים משכונות מצוקה. החוויה הזו מעצימה במיוחד, שכן לשפר את מצבם של הילדים היא חוויה נהדרת. ילדים הם העתיד של כל חברה אנושית. מצב הילדים בחברה יכול להעיד רבות על סדרי העדיפויות שלה. כדאי לדאוג לילדים של היום, שכן הם המבוגרים של המחר.

מילה אחרונה
התנדבות היא חוויה מעצימה נפשית, אך יחד עם זאת חלק מהסיפורים מאוד קשים. כדאי להיות מוכנים לכך ולפתח חוסן מנטלי, שכן אנשים הבאים מסביבה נורמלית לא רגילים לסיפורים כה קשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה