יום חמישי, 3 בנובמבר 2011

טרקטורוני פולאריס



טרקטורוני פולאריס הם הטרקטורונים המובילים בעולם. כל שנה מפתיעה חברת פולאריס ומציגה טרקטורונים שונים. טרקטורונים מבית פולאריס משמשים לתפקידים שונים, יש טרקטורוני עבודה ויש טרקטורונים המשמשים כרכבי שטח המבוקשים מאוד על ידי כל מי שאוהב את חווית הרכיבה בשטחים הפתוחים ובנופים מיוחדים ומגוונים. טרקטורוני פולאריס נמצאים בכל תחרות רכיבה על טרקטורון, גם אם תשתדלו מאוד, לא תוכלי למצוא תחרות רכיבה  מכובדת ללא טרקטורוני פולאריס.


טרקטורוני פולאריס - ארבעה דברים שחשוב לדעת

חברת פולאריס היא חברה אמריקנית אשר נוסדה בשנת 1954. החברה נמצאת במדינת מינסוטה. חברת פולאריס נחשבת למותג המוביל בתחום הטרקטורונים והיא מייצרת טרקטורונים מסוגים שונים, לעבודה ולרכיבה ומספקת חלקי חילוף לכל הטרקטורונים מבית פולאריס.

טרקטורוני פולאריס הם טרקטורונים בטוחים ויציבים, אפשר לנסוע אתם גם בכבישים ולא רק בשטחים פתוחים.

טרקטורוני פולאריס הם טרקטורונים בעלי הגה עגול ובטיחותי מאוד. הודות להגה היציב אפשר לבצע אתם תמרונים מאתגרים ומסעירים בכל שטח פתוח.

חברת פולאריס ממליצה ללקוחותיה לטפל באופן שוטף בטרקטורונים כדי לשמור עליהם למשך זמן רב. המנועים של הטרקטורונים מבית פולאריס חזקים במיוחד ודורשים שמנים מיוחדים ותוספים שונים. חברת פולאריס מספקת חלקי חילוף לכל הטרקטורונים, כדי ליהנות מהטרקטורון לאורך זמן רב מומלץ להשתמש בחלפים מקוריים.


טרקטורוני פולאריס - על הטרקטורונים הפופולאריים ביותר


חברת פולאריס מייצרת סוגים רבים של טרקטורונים, אך הטרקטורונים ממשפחת הרינג'רים ורכבי השטח מסוג "רייזר" הם הכלים הנפוצים והפופולאריים ביותר. 

טרקטורוני פולאריס


מגוון טרקטורוני פולאריס ממשפחת הרינג'רים הם טרקטורוני ספורט. כיום רכיבה על טרקטורוני ספורט הפכה להיות ענף ספורט מפותח ותחרותי. בכל מקום מתקיימות תחרויות ספורט והרינג'רים בולטים בכל תחרות. הרינג'רים הם רכבי שטח בעלי עוצמה רבה המסוגלים לנוע בקלות בכל מקום ולקפץ על כל מכשול. המיוחד ברינג'רים הוא ההגה העגול והיציבות. שתי התכונות האלו הפכו את הרינג'רים לכלי שטח ספורטיבי מבוקש.

רייזר, טרקטורון מבית פולאריס, הוא כלי שטח מיומן ומקצועי. חובבי הנסיעה בשטחים הפתוחים מספרים כי הרייזרים נעים בקלות בכל מקום, גם בתנאי שטח קשים. הרייזר הוא בעל משקל נמוך עם צמיגים עבים ומתלים בעלי מהלך ארוך. השילוב של התכונות האלו גרם לרייזרים להיות כלי שטח מקצועי, מבוקש ואמין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה