יום שבת, 19 בנובמבר 2011

ריהוט המשרד

סביבת עבודה נעימה הכרחית בדיוק כמו מקום המגורים. אנשים מבלים במשרד את מרבית שעות היממה,  מזמנים למשרד לקוחות פוטנציאלים, מנהלים משא ומתן, דנים בחומר רלוונטי וסוגרים עסקאות. עובדה זו מדגישה את חשיבות ריהוט המשרד ועיצובו, כמקום נוח שמשרה אווירה בטוחה, רגועה וקרקע יציבה ליצירת קשרים עסקים מוצלחים. העיצוב הינו הרושם הראשוני בכניסה למשרד, הוא כרטיס הביקור, והקניית הרגשה טובה היא התחלה בסיסית בניהול משא ומתן עם לקוחות.

ריהוט המשרד


הפגישה הראשונה של הלקוח עם העסק שלנו נערכת כבר בחדר ההמתנה. ראוי שחדר זה יהיה מזמין ויצור תחושת נוחות וביטחון טרום פגישה עסקית. חדר המתנה מרשים יוצר סביבת עבודה מעניינת וראויה יותר.  בחדר המתנה ממתינים ולכן יש לקחת בחשבון מקום להנחת כוס שתייה, כלי כתיבה, כסאות נוחים ושולחן פרקטי ויעיל. יש בנמצא מגוון סוגי ריהוט שונים מכורסאות המתנה נוחות המעניקות הרגשה ביתית ועד כיסאות צמודים לשולחן שהם יעילים טרום פגישה, ומשמשים לכתיבה והתארגנות נאותה. פרטים שולים כמו עיתונים לעיון, וטלוזיה יוצרים תעסוקה  וכך זמן ההמתנה אינו מורגש.
ריהוט המשרד- כסאות ושולחנות במשרד
המנהל  מתוקף תפקידו מרכז מולו את כל נושאי המשרד, וקבלת החלטות, לכן על שולחנו להיות מרשים יעיל ולהוות בסיס עבודה נוח שמתאים לכתיבה, ריכוז חומר עיוני ועד מקום ראוי לכוס הקפה. בעת ריהוט המשרד יש לקחת בחשבון את חדר הישיבות שם  מתדיינים, נפגשים עם לקוחות וסוגרים עסקאות.

ריהוט משרדי


חדר ישיבות אמור להיות נוח, ומזמין, כיסאות נוחים ואפשרות להגביה ולהנמיך על פי הצורך. הנוחות ודקדוק בפרטים קטנים לכאורה,  מוכחים שבעל המשרד חושב על הלקוח לאורך כל הדרך.  חשוב ליצור רושם מכובד. כיסאות מנהלים איכותיים מעבירים מסר זה . כסא נוח, תפעול זריז, וכמובן בעל כיסוי נעים שעשוי  מבד איכותי.
ריהוט המשרד - סוגי ריהוט
כאשר אנחנו מדברים ריהוט המשרד יש לקחת בחשבון את סוג העסק המנוהל בו. משרד הייטק אמור לשדר חדשנות, רוח צעירה, כסאות פלסטיק בוהקים קלים, שולחן זכוכית, עיצובים מודרניים יותר. משרדים אחרים שאמורים לשדר אווירה חמה יותר ירוהטו ברהיטים עשויים עץ, צבעים חמים שיעניקו אווירה חמימה. ריהוט משרד משדר את  אופי המקום והתדמית שברצונו של בעל המשרד להעביר ללקוחות – נוחות הינה מילת מפתח בכל תכנון עיצובי.
טיפים לבחירת רהיטים
כאשר ניגשים למלאכת ריהוט המשרד יש לקחת בחשבון את המחירים והיכולת הכלכלית, והתאמה פונקציונאלית למרחב, ניתן להיעזר בקטלוגים שבהם מצוינים המידות, המחיר ותמונת המוצר בצבעים שונים. ריהוט משרדי כולל את כל צרכי המשרד, כיסאות ישיבה, כיסאות אירוח, שולחנות, כוננית, מדפים, ארונות, ועד לפריטים קטנים כמו מוצרי נייר, כלי כתיבה, מכונות כריכה, כספות, מקרנים ומגרסות.

תגובה 1: