יום שבת, 19 בנובמבר 2011

טרקטורונים בדרום

אזור דרום הארץ, בשל שטחו הגדול יחסית לצפון או למרכז, מיעוט התושבים ובשל נופי הטבע המרהיבים ביופיים, נחשב לאזור המועדף בפני רוכבי טרקטורונים רבים. זהו אזור שקט, יפה להפליא המציע גן עדן של רכיבה, במיוחד עם מדובר בשעות הזריחה הקסומות.  כדי להצטרף לטיול כזה, כל מה שצריך זה לבחור ברשת האינטרנט את חברת טיולי טרקטורונים בדרום ולבחור את המסלול המועדף עליכם (בהתאם לרמת הקושי, משך זמן הטיול והתוספות שהוא כולל).

את הטיול בדרום אפשר לעשות יחד עם בני המשפחה והילדים, עם בן או בת הזוג (כמתנת יום נישואים או מתנת יום הולדת) ואפשר לעשות במסגרת של חגיגות עם חברים (מסיבת רווקים, בר מצווה או יום כיף בעבודה).

טרקטורונים בדרום


טרקטורונים בדרום – מדבר יהודה

מדבר יהודה הוא אחד האזורים היפים בישראל, הרומנטיים והנפלאים לכל סוגי טיולי טרקטורונים בדרום. אומנם בשל היותו אזור הסופג בדרך כלל את מרבית המשקעים (47 מ"מ בממוצע השנתי) והאזור החם ביותר בארץ, רצוי להגיע לשם בתקופות המעבר: כשלא חם מדי ולא גשום מדי. במקרה שהטיול שלכם לא כולל פריסת שטח עם ארוחה מומלץ להביא את הכיבוד באופן עצמאי, ולעשות עצירה בדרך כדי ליהנות מהנופים עוצרי הנשימה.

ישנם מסלולים משפחתיים, מסלולים רומנטיים ומסלולים לקבוצות (עבודה, חברים וכו'), כאשר מרביתם מלווים במדריך מקצועי המכיר את האזור על בוריו ויוכל לנווט אתכם למקומות היפים ביותר. בטיול במדבר יהודה תפגשו חיות בר נדירות, תראו עולם טבע ייחודי, אתרי מורשת וארכיאולוגיה.

טרקטורונים בדרום – אזור ים המלח

גם אזור ים המלח, מאזור מלונות ים המלח ועד צומת אלמוג בדרום מדבר יהודה מציע לרוכבי טרקטורונים נופים עוצרי נשימה ומסלולים נהיגה אטרקטיביים במיוחד. זהו גם מקום עלייה לרגל של תיירים מכל רחבי העולם, שכן אולי בקרוב ייכנס לרשימת פלאי העולם. גם שם קיימים מסלולים שונים, בהתאם לסוג הטיול ורמת הקושי. מומלץ לעשות עצירה על שפת ים המלח לטבילה והמרחות בבוץ עם סגולות מרפא. רק אל תשכחו להביא מצלמה.



טרקטורונים בדרום – אזור אילת

טיולי טרקטורונים בדרום מציעים גם מגוון רב של מסלולים באזור אילת. אפשר לצאת מקיבוץ אילנות, השוכן בקצה הערבה הדרומית, 3 ק"מ צפונית לאילת וצופה על הים האדום בדרום. בפני הרוכבים ייפרסו נופים מרהיבים: הרי אדום במזרח, הרי אילת במערב ושפת ואדי רודד מצפון לקיבוץ. במהלך הטיול ניתן לעשות עצירה בתצפיות נוף קסומות, לקבל הסברים על האזור וההיסטוריה שלו וכן ליהנות מכיבוד קל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה