יום שני, 28 בנובמבר 2011

שולחנות מחשב מזכוכית



בשנים האחרונות, כשתחום העיצוב המשרדי עובר מתיחת פנים ומיישר קו עם העיצוב הבינלאומי, יותר ויותר אנשים מבקשים לרכוש שולחנות מחשב מזכוכית. כי שולחנות מחשב מזכוכית הם לא סתם שולחנות אלא פרטי עיצוב מרשימים, יעילים ונוחים להפליא.

שולחנות מחשב מזכוכית, בדומה לשולחנות מחשב מעץ, מפלסטיק או ממתכת, מגיעים היום בצורות וסגנונות שונים, שכן גם ברמות מחירים שונות. ישנם שולחנות מחשב מזכוכית רגילים: עם פלטה עליונה אחת ותמיכה לרגליים או שולחנות פינתיים (בצורת ר') וישנם שולחנות מעוצבים ומיוחדים במינם: שולחנות עם פלטה עליונה צבעונית או בעלת הדפס מיוחד, שולחנות המשולבים עם מתכת או עץ או שולחנות ייעודיים (דלפקי קבלה, שולחנות לחדר ישיבות וכו'). 



כך או כך, בעת רכישת שולחן מחשב חשוב שתערכו סקר שוק, בדקו היטב את סוגי החומרים מהם מיוצרים השולחנות והשוו מחירים. היום ניתן לעשות זאת בקלות, בעזרת מאמרים מקצועיים בתחום של שולחנות מחשב ובעזרת אתרים להשוואת מחירים.

שולחנות מחשב מזכוכית – התאמה 

שולחנות מחשב מזכוכית, בהיותם שולחנות מחשב מיוחדים, חייבים להיות מותאמים לסביבת העבודה שלנו, בין אם זו סביבה ביתית ובין אם זו סביבה ארגונית עסקית. הכוונה היא לא רק לשטח ולמקום בו יוצב השולחן, אלא גם להתאמה לסגנון המשרד או בית העסק. במקרה שמדובר בחברת היי-טק מובילה בתחום רצוי להצטייד בשולחנות מעוצבים וחדשניים ואילו מדובר בחברה לייצור ושיווק תכשיטים אפשר להצטייד בשולחן זכוכית המשלב בתוכו מגירות וויטרינה.

שולחנות מחשב מזכוכית – סגנונות

שולחנות מחשב מזכוכית מגיעים היום במגוון רב של סגנונות וסוגים. המחירים שלהם כמובן משתנים ועולים ככל שהשולחן הוא מעוצב וחדשני יותר. כך למשל, בין המגמות החדשות היום בשוק הריהוט המשרדי – שולחנות מחשב מזכוכית בעלי פלטה עליונה צבעונית או בעלת חריטה (פרחים, צורות או אפילו תמונה אישית של האדם). עם זאת, מרבית השולחנות מזכוכית מגיעים בצבע לבן חלבי או צבע כהה (חום או שחור) העומדים על רגליים של מתכת או עץ.

שולחנות מחשב מזכוכית

שולחנות מחשב מזכוכית – יצרנים

תחום שולחנות המחשב זהו תחום נרחב ובעל שחקנים רבים (חברות יצרניות), חלקן הן חברות קטנות פרטיות וחלקן הן רשתות בינלאומיות גדולות (איקאה, קיקה ואחרים). ריבוי השחקנים מאפשר לצרכנים לזכות במוצרים איכותיים יותר, שכן לא פעם ליהנות מהנחות וממבצעים. ברשת האינטרנט ניתן היום למצוא אתרים רבים המציעים שולחנות מחשב מזכוכית למכירה ברמות מחירים ובאיכויות שונות.


3 תגובות:

  1. אני הייתי מציע ללכת על שולחנות מעץ בדומה למה שיש לחברה האלה - http://www.housein-desk.co.il/ בסה"כ עץ הוא יותר אמיד ונראה הרבה יותר טוב לפחות לדעתי. ד"ע התמונה הראשונה בפוסט לא עולה.

    השבמחק
  2. שלום הייתי רוצה לעשות הזמנה לשולחן מחשב מזכוכית
    רוחב: 1מ
    עומק:40סמ
    גובה:75סמ

    השבמחק
  3. צרו עימי קשר למספר 0544988170 תודה!

    השבמחק