יום שישי, 6 בינואר 2012

ריהוט מוסדי

ריהוט מוסדי כבר מזמן אינו ריהוט אפור, בנאלי ומשעמם. בשנים האחרונות מעצבים רבים, צעירים ומקצועיים בוחרים להתמחות ולעסוק בעיצוב הריהוט המוסדי. כדי לעצב ריהוט מוסדי איכותי יש להשקיע מחשבה בעיצוב, בבחירת חומרי הגלם ורצוי גם לערב רופא אורטופדי. ריהוט מוסדי חייב להיות נוח גם כאשר משתמשים בו במשך שעות רבות.

ריהוט מוסדי - כמה דברים שתופתעו לדעת

איציק, בעל מסעדה מצליחה מתל אביב מספר כי עד לפני זמן לא רב, לקוחות המסעדה היו נוטשים את המסעדה לאחר שהות קצרה. חבר, רופא אורטופדי במקצועו, הציע לי להחליף את הריהוט. לדעתו הכיסאות והשולחנות לא מתאימים לישיבה ממושכת. שמעתי לעצתו, הזמנתי ריהוט חדש, נוח ואיכותי, והיום המסעדה שלי מלאה בסועדים מרוצים.

לפני שאתם קונים ריהוט מוסדי כדאי לערוך סקר שווקים ולהשוות מחירים, אך על בסיס נתונים שווים. תופתעו לגלות את פערי המחירים הגבוהים.

ריהוט מוסדי הוא ריהוט הנשחק במהירות גבוהה יחסית. כדאי לקנות ריהוט איכותי ולקבל תעודת אחריות. חשוב מאוד לקנות ריהוט משרדי בחנות בעלת מוניטין, חנות שאפשר לחזור אליה כאשר תצטרכו לבצע תיקונים.



ריהוט המוסדי נרכש, בדרך כלל, עבור בתי ספר, מסעדות, בתי חולים, אוניברסיטאות ועוד. בישראל יש הרבה נכים. חשוב להקפיד לקנות ריהוט שיתאים גם לאוכלוסיית הנכים הרבים.

ריהוט מוסדי אינו חייב להיות ריהוט שגרתי ולא מעניין. בסיור בשווקים תופתעו לגלות עיצובים צעירים ומיוחדים של רהיטים למוסד. תפגשו רהיטים העשויים מחומרים שונים, מפלסטיק, מעץ ומזכוכית, במגוון עיצובים ובצבעים שונים.

לא חייבים להשקיע סכומי כסף גבוהים בקניית הריהוט המוסדי. תוכלו למצוא רהיטים מיוחדים ואיכותיים גם בתקציב נמוך.


ריהוט מוסדי – טיפים ועצות טובות

לא כדאי לבחור ריהוט מוסדי עם ריפוד העשוי מבד סינתטי. בד סינתטי הוא בד מזיע ולא נוח לשבת עליו שעות ארוכות, במיוחד בימי הקיץ החמים.

את הריהוט המוסדי יש לבחור לפי המקום שאליו הוא מיועד. למוסד המיועד לבני הנוער ולסטודנטים צעירים נבחר ריהוט בסגנון צעיר ועליז, ואילו למשרד יוקרתי נבחר ריהוט מוסדי בסגנון קלאסי ומכובד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה