יום שני, 23 בינואר 2012

טיול בפירנאים הספרדיים


הפירנאים הספרדים נחשבים לאחד האזורים היפים ביותר בעולם. הרי הפירנאים מהווים למעשה גבול טבעי בין שתי מעצמות אירופאיות: ספרד וצרפת. היתרון הגדול בטיול בפירנאים ספרדיים טמון בעובדה שתוואי השטח שלה מאפשר לכל טייל למצוא בה את מקומו. יש כאלו שיעשו אתנחתה קלילה מביקור בברצלונה או בקוסטה בראווה לטובת טיול רגלי של יום בפירנאים ויש כאלו שיגיעו לטיול ג'יפים של 10 ימים.


אז מה יש בפירנאים הספרדיים שמוך אחריו מאות אלפי מטיילים מידי שנה? האם זו הקרבה לברצלונה? היופי המהפנט של המקום? מזג האוויר? אולי שילוב של הכל ביחד? על דבר אחד אין עוררין, מדובר בפנינה אמיתית שמומלץ בחום ללכת ולבקר.

טיול בפירנאים הספרדיים – מתאים לכולם

ללא מעט אנשים אין כוח או חשק במהלך החופשה שלהם בברצלונה לעשות טרקים או טיולים ארוכים. הם מבחינתם הגיעו לנופש, לקפוץ למשחק של בארסה, לעשות קניות בלה רמבלה, לאכול קצת טאפאסים טובים ואלי להצטרף אל מופע פלמנקו מרהיב.

טיול בפירנאים הספרדיים בקטלוניה בין יום יוכל להיות אתנחתה מושלמת מהחופשה הזאת ולהפעיל את החושים ואיברי הגוף. מה יהיה נפלא יותר מאשר לטייל בין כפרים ציוריים, לראות פסגות מרהיבות וליהנות מאוויר נקי? במרחק של נסיעה לא ארוכה מברצלונה ניתן באמצעות טיול מאורגן של יום אחד לטעום "על קצה המזלג" ממה שיש לפירנאים הספרדיים להציע לכם, ובהחלט יש למה לצפות. 

טיול בפירנאים הספרדיים


טיול בפירנאים הספרדיים – טרקים רציניים

טרקים רציניים יותר יש כמובן לתכנן מראש. לרוב, מורכבת קבוצה כזו מ- 4-8 מטיילים. הטיול יכול להימשך גם 10 ימים במהלכם תעברו בין נהרות, ואדיות, תראו נוף מדהים ותלונו בכפרים המקומיים. חווית טיול בפירנאים הספרדיים לא דומה לשום דבר שהכרתם קודם לכן - הנוף המשתנה, תנאי השטח והאוויר הצלול הופכים את חווית הטרק למשהו שאתם ממש לא רוצים להפסיד.

טיול בפירנאים הספרדיים – איך לבחור עם לצאת לטרק

כאשר מדובר בטיול ג'יפים, סנפלינג, טרק ארוך או כל ספורט אתגרי אחר מומלץ מאוד לצאת רק עם מדריכים מנוסים ומקצועיים מחברות נסיעות מוכרות ומוכחות. אתם ממש לא רוצים לגלות בתחילת הטיול ששכחו להזמין לכם למשל מקום לישון או שחסר משהו בציוד. אתם הולכים להשקיע לא מעט כסף וזמן במשהו שאתן מאוד אוהבים לעשות ולכן חשוב מאוד שגם התכנון ייעשה כמו שצריך.

בסופו של דבר אם תבחרו בחברה מקצועית עם מדריך מנוסה צפויה לכם חוויה באמת של פעם בחיים. כי הפירנאים הספרדים הם בהחלט אחד המקומות שכדאי אפילו להתאמץ על מנת לראות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה