יום שישי, 13 בינואר 2012

חתונות בטבע

בשעה טובה החלטתם להתחתן, מזל טוב! עכשיו רק נשאר לבחור את הלוקיישן תתקיים החתונה. לכאורה זה נראה ברור וצפוי מראש: או אולם או גן אירועים. אז זהו, שממש לא! אם אתם רוצים לצאת מהשגרה, לעשות חתונה שבאמת תוכלו לבוא בה לידי ביטוי, אתם מוזמנים להכיר את הטרנד החדש והמצליח – חתונות בטבע.
 
חתונות בטבע – להתחבר לטבע ולאורחים
 
אחת הבעיות בכל חתונה היא השאלה איך ניתן לחבר בין החברים של החתן והכלה שגילם הוא פחות או יותר בגיל החתן והכלה והאורחים היותר מבוגרים. הרי חתונה, מעבר להיותה מסיבת ענק מאפשרת מפגש בין קרובי משפחה שההזדמנות היחידה שלהם להיפגש היא באירוע משפחתי כמו חתונה. חתונות בטבע מאפשרות קיום של מספר מתחמים, כך שמי שרוצה לרקוד ברחבה נוזמן ומי שרוצה ליהנות משיחה טובה והחלפת חוויות מוזמן גם הוא בלי ששני הדברים התנגשו.


חתונה בטבע מאפשרת לכם להתחבר לטבע, לבוא לחתונה קצת פחות פורמאליים (אין זה אומר להסתובב כאילו אתם בבית) אבל הטבע,להבדיל ממקום כמו גן אירועים סגור או אולם כן מאפשר לכם לבוא לידי ביטוי ופשוט ליהנות.
 
חתונות בטבע – פשוט ליהנות
 
אחד הדברים שנראה שכחנו שהמטרה של החתונה הוא לשמח את החתן והכלה וליהנות. כן, כן לאלו מכם שקצת שכח, בחתונה אתם צריכים ליהנות! חתונה בטבע מציעה מגוון רחב של פעילויות שיאפשרו גם למי שלא רוצה לרקוד ולהזיע למצוא את מקומו. זה יכול להיות מעגל רוחני, ג'אגלינג, פינת זולה ועוד כל מיני פינות והפעלות ייחודיות למקום. מעבר לכך, מה יותר יפה מאשר ליהנות מהיופי של שמיים זרועי כוכבים ואוויר צח?
 
חתונות בטבע – חברת הפקות מקצועית
 
אירועים בטבע מצריכים מחשבה רבה וחשיבה על כל פרט, ויהיה זה הפרט הקטן. להבדיל מאולם אירועים, בחתונה בטבע קשה מאוד לאלתר, בעיקר משום שכל הציוד כבר בשטח, ומה שלא הביאו פשוט לא יהיה. ולכן כדי שלא תיתקעו ברגע האחרון בלי, למשל, הגברה, מומלץ לשכור את שירותיה של חברת הפקות בעלת ניסיון מוכח בארגון חתונות בטבע.

על מנת לבחור את חברת ההפקות הטובה ביותר, בקשו מהם לראות תיק עבודות, דברו עם זוגות שהתחתנו כבר בחתונה בטבע על מנת שתוכלו לשמוע את חוות דעתם, וגם על הדרך לקבל מהם טיפים שימושיים. בסופו של דבר חתונה בטבע שמופקת בצורה מקצועית ורצינית תהיה עבורכם אירוע של באמת פעם בחיים!

תגובה 1:

  1. כל מי שרוצה לקצור תגובות אוהדות או זיכרונות שיחרטו היטב בזיכרון של האורחים בחתונה שלו, בוחר בהפקה של חתונה בטבע. זה לא פשוט כמו להתחתן בגן אירועים, זה ממש מלאכת מחשבת של תכנון, חשיבה וכמובן שינוע לוגיסטי של כל הפרוייקט הזה- מה שכלל לא קיים בגני אירועים או באף אולם חתונות וכו...
    נכון שזה מורכב, אבל משתלם ואפילו זול מחתונה בגני אירועים במרכז או חתונה בגני אירועים בשרון. הפקת חתונה בטבע דורשת זמן, תיכנון, ארגון וסדר, יכולות שינוע (מזון, כיסאות, במה, שירותים ניידים, כיבוי אש ועוד...) וגם לעמוד מול אישורים ובירוקרטיה מעצבנת. הרבה פעמים אפילו עדיף להשכיר חברה עם ניסיון בתחום ושאפילו תוכל להוזיל מעט בעלויות.
    לא רוצים כאב ראש כזה? תמיד אפשר לשלם יותר ולעשות חתונה בגני אירועים בצפון. או שאפשר להשיג דילים טובים באתר להתחתן בקליק.
    מזל טוב ובהצלחה

    השבמחק