יום שני, 23 בינואר 2012

טיול מאורגן לארגנטינה


טיול מאורגן לארגנטינה הוא המתנה הטובה ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם. ארגנטינה היא מדינה שיש בה הכל: טנגו סוחף חושים, כדורגל משובח, בשר מעולה, נופים מדהימים ועוד, תוסיפו לזה גם טיול מאורגן שיכול לתמצת לכם את כל הטוב הזה לטיול של 25-30 יום ואתם מסודרים!

טיול מאורגן לארגנטינה – פטגוניה

אי אפשר לבקר בארגנטינה מבלי לבקר בפטגוניה. פטגוניה שוכנת בדרום ארגנטינה והיא נחשבת לאחד מחבלי הארץ היפים והמתוירים בעולם. בפטגוניה תוכלו ליהנות מקרחונים מתנפצים מדהימים ביופיים, אגמי עד, נופים מרהיבים ותחושה אמיתית שאתם בטבע. פטגוניה מתחילה למעשה בברילוצ'ה ומסתיימת באושוייה. טיול מאורגן לארגנטינה ופטגוניה יוכל להראות לכם הרבה מהנופים המרהיבים האלה יחד עם הברים על המקומות.

ארגנטינה והאסאדו

אי אפשר להזכיר את המילה ארגנטינה ללא המילה אסאדו. המדינה שמתברכת שדות מרעה אין סופיים מיוחדת בבשר המשובח שלה. טיול מאורגן בארגנטינה יפגיש אתכם עם המסורת המקומית של ארוחת האסאדו, המתקיימת מידי יום ראשון אצל כל משפחה. תראו איך צולים את נתחי הבשר וכמובן תוכלו להתענג על חווית בשרים חד פעמית לחלוטין!

ארגנטינה - חווית כדורגל במיטבה

אחת החוויות החזקות לכל תייר שמגיע לארגנטינה, זה לראות את האהדה שלא לומר ההערצה לה זוכה הכדורגל ברחוב. בכל מקום בארגנטינה מדברים על כדורגל, נשים, גברים, ילדים, סבים וסבתות כולם חיים ונושמים כדורגל. אחד המקומות המרגשים ביותר עבור כל תייר (גם מי שלא אוהב כדורגל) הוא אצטדיונה הביתי של בוקה ג'וניורס – ה'בומבונרה', האצטדיון הוותיק המכיל 60,000 מושבים נחשב לאחד מהיכלי הכדורגל בעולם. הצפייה באחד ממשחקי הקבוצה היא בגדר חובה.



טיול מאורגן לארגנטינה



טיול לארגנטינה – טנגו

בבואנוס איירס תוכלו ליהנות מהריקוד הארגנטינאי הלאומי – הטנגו. מעבר לעובדה שיש הופעות טנגו מיוחדות של מיטב האמנים, תוכלו לבקר בפאבים ייחודיים בהם ניתן לראות ולרקוד את הריקוד היפהפה הזה.

טיול מאורגן לארגנטינה – חוויה חד פעמית!

אחד היתרונות הגדולים של ארגנטינה טמונה בתשתיות הנהדרות, המאפשרות גם לקהל מבוגר יותר לטייל בה בכיף. ארגנטינה נחשבה תמיד למדינה הכי אירופאית ועשירה של דרום אמריקה. המשבר הכלכלי ב- 2001 גרם להחלשות המטבע המקומי, מה שאפשר למטיילים הישראלים לגלות את ארגנטינה, שעד אותו זמן הייתה פשוט יקרה עבורם. טיול מאורגן לארגנטינה יאפשר לכם ליהנות מכל מה שיש למדינה הנפלאה הזו להציע לכם(ויש לה הרבה) וכל זה בליווי הסברים והדרכה צמודה. אם אתם באמת לא רוצים לבזבז את הזמן אלא לנצל כל רגע , טיול מאורגן לארגנטינה הוא הפיתרון המושלם עבורכם!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה