יום שישי, 13 בינואר 2012

חתונות קטנות

חתונות קטנות הן טרנד לוהט. רבים מאסו בחתונות ההמוניות, חתונות הלקוחות מפס ייצור אחיד. חתונות קטנות הן חתונות המיועדות לאנשים מיוחדים הבוחרים לחגוג את היום הגדול בדרך שונה ואינטימית.

חתונות קטנות - כל הסיבות שישכנעו אתכם לבחור בחתונה קטנה

כאשר אתם בוחרים  להתחתן בחתונה קטנה, אתם מוקפים באנשים שאוהבים אתכם באמת. חתונות קטנות מאפשרות לכם להימנע מלהזמין את כל החברים לעבודה של אבא ואימא, את השכנים ברחוב וגם היקרן מחנות הירקות. אין כיף יותר גדול מאשר לחגוג באינטימיות רק עם האנשים הקרובים.

חתונות קטנות חוסכות הוצאות רבות. אין צורך להשקיע במערכת הגברה, אין צורך בסוללה של צלמים וגם אפשר לחסוך ברמת הביגוד. חתונות קטנות הן בדרך כלל חתונות צנועות יותר, אין צורך להתלבש בהן בפאר ובהדר.

לחתונות קטנות לא צריך לתכנן ולהיערך אליהן חודשים רבים מראש. קל יותר למצוא מקומות עבור החתונות הקטנות ואפשר להתחתן כמעט בכל תאריך ובכל עונה שתחפצו.

מחירי המנות זולים יותר באולמות קטנים. החתונות הקטנות ממלאות בדרך כלל את כל האולם ולבעל האולם קל יותר לצ'פר אתכם ולהעניק לכם הטבות והנחות.


 חתונות קטנות - איפה תוכלו להתחתן?

הרבה בעלי אולמות גדולים וגני אירועים לא אוהבים לערוך חתונות קטנות. הם מעדיפים לשמור את התאריכים הפנויים לחתונות גדולות שבהן ירוויחו יותר. אך, חשוב לדעת כי קיימים הרבה אולמות אירועים המיועדים לחתונות קטנות. לעתים, על יד האולמות הגדולים יש אולם נוסף המיועד לחתונות עם מספר אנשים קטן יותר.

לחתונות קטנות מתאימים מקומות אקזוטיים וייחודים. כמו חתונות בטבע (ביער, במדבר, בחוף הים ועוד) כמו כן תוכלו להתחתן בבתי כסת מיוחדים ועתיקים.

טרנד החתונות הקטנות הוליד מקומות אירועים חדשים. הרבה בעלי וילות פרטיות משכירים אותן לאירועים. כאשר אתם בוחרים לערוך את החתונה שלכם בווילה יוקרתית, חשוב להתאים את מספר המוזמנים לשטח של הווילה. לא כדאי להתחתן בווילה קטנה וצפופה, אך גם לא כדאי לבחור וילה גדולה מאוד שבה תקבלו את ההרגשה כי אורחים רבים לא הגיעו לחתונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה