יום שלישי, 6 במרץ 2012

אטרקציות לאירועים


אטרקציות לאירועים – טיפות נבחרות בזרם

אטרקציות לאירועים הן תחום כה רחב, עד כדי כך שכל פעילות שאתם עשויים להעלות על הדעת תימצא עבורכם אם תחפשו אותה במקום שבו היא מוצעת לכם, זמינה ואטרקטיבית.

אטרקציות לאירועים ניתן לחפש לפי קטגוריות שונות על-פי הרצון והיכולת. מי מכם שעורכים מסיבות ימי הולדת לילדים ודאי ישמחו להסתייע בשירותם של קוסמים, ליצנים, מומחים להפעלות ילדים, סדנאות יצירה שונות,זמרים וזמרות. אין צורך לשבור את הראש על מנת למצוא אטרקציה מתאימה לאירוע: מנוע החיפוש גוגל ימצא עבורכם אטרקציות זמינות עבורכם לכל אירוע.

אטרקציות לאירועים בטבע

כאשר עורכים אירועים בטבע ניתן להסתייע בשירות מתנפחים (לרבות במסיבות הנערכות בבריכות שחייה), בדוכני מזון, ובפעילות של ספורט אתגרי. כאשר יוצאים לימי כיף ו/ או לימי גיבוש ניתן לשלב טיולים ברגל, בטרקטורונים, בג'יפים, רכיבה על סוסים, שיט קאייקים, לקיים סדנאות צחוק, עבודות יד לסוגיהן ועוד.

אטרקציות לאירועים חגיגיים ורשמיים יותר, כגון חתונות, הנערכות באולמות או בגני אירועים עשויות לכלול גימיקים שונים, כגון כניסה מפוארת ומרשימה דרך לב ענק, שער עשוי בלונים, ואף כניסה מוזיקאלית, שבה יושבים חתן ו/ או כלת השמחה על פסנתר כנף לבן, לבושים במיטב בגדי הנשף, בעוד, בעודם נישאים על גב הפסנתר ונוסעים עליו, פסנתרן מיומן מנגן שיר רומנטי. להעשרת האירוע והעצמת האימפקט שלו ניתן לשלב יצירת ענן גדול באמצעות קר יבש ותאורה לבנה, בוהקת, המשרה אווירה לבנה, צחה וצחורה, המסמלת טוהר וניקיון. 



אטרקציות מודולאריות לאירועים שונים

לכל סוג של אטרקציה ניתן למצוא מפעילים מאומנים ומיומנים, אשר הניסיון שצברו  מאפשר להם להעניק ערך מוסף. חברות שונות מספקות אטרקציות שונות, לכן הערך המוסף של חברה המציעה מגוון חבילות של אטרקציות לאירועים – חבילות שניתן להתאים את תכולתן לאירוע ספציפי עשיות להיות מועמדות מועדפות להזמנת שירות.

יש אין-ספור אטרקציות, למבוגרים ולילדים ובהן: שולחנות קזינו, משחקים וירטואליים וסימולטורים שונים, מעגלי מתופפים,  מופע קפוארה, עיצוב בבלונים, מופע אש, קוסמים ולהטוטנים, מגנטים, קונפטי, זיקוקין די נור ועוד.

 השורה התחתונה

בשורה התחתונה: על אף חשיבותן ותרומתן של אטרקציות שונות להצלחת האירוע ול"עיבויו" בערך מוסף חווייתי, אין תחליף לאווירה שיוצרים המשתתפים באירוע. האטרקציה היא תבלין המעשיר ומשדרג את הטעם. היא תוסף מזון לשמחה  אבל אינה אחד מאבותיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה