יום חמישי, 1 במרץ 2012

אחד נגד מאה הרשמה


אחד נגד מאה  הרשמה וקדימה למיליון!

התכנית אחד נגד מאה היא אחת התכניות הפופולאריות ביותר בישראל בימים אלה, ובוודאי שהיא המובילה והמוצלחת מבין כל תכניות הטריוויה המוצגות כיום על המרקע, ולא בכדי. מדובר בתכנית בעלת יש סיכוי גבוה לזכייה בסכום כסף משמעותי מחד, ואתגר נחמד בפני עצמו. מלבד זאת, הרי שחלק מהקושי הוא התמודדות מול המאה, אשר צריך להדיח כדי לנצח בתכנית – כל אלה הופכים את התכנית לקרב מוחות בו לא קל לנצח, אבל בהחלט אפשר. 

בינתיים בפועל – אנשים רבים מרוויחים בתכנית סכומי כסף נאים ביותר, כלומר מדובר על תוכנית עם סיכויים סבירים לרווח כספי מעבר להנאה של להופיע בטלוויזיה. אחד נגד מאה הרשמה בדרך למיליון...

כל השלבים – אחד נגד מאה הרשמה

השלב הראשון של הרשמה לתכנית אחד נגד מאה הוא, כמו בתכניות רבות אחרות, הוא הרשמה מסודרת והשארת פרטים עבור התכנית בדרכים המפורטות על ידי המפיקים ליצירות קשר. פעמים רבות מקצים המפיקים תאים קוליים או מספרי טלטאץ' בעלות מינימאלית של 50 אג' כדי להירשם לתוכנית. על המשתתף הפוטנציאלי להשאיר שם את פרטיו האישיים על פי הדרישה של המפיקים. לאחר מכן, יסננו המפיקים את ההודעות שקיבלו ויבחרו מתוכן את מי שישתתפו בתוכניות הבאות. 

אחד נגד מאה  הרשמה


תהליך של אחד נגד מאה הרשמה מצריך ממלהקי התכנית לבחור מי יהיו מתמודדים בתפקיד ה - "אחד" ומי יהיו בין המאה שבתכנית אחד נגד מאה – לאחר ההרשמה כמובן. שיקול הדעת של המפיקים הוא שיקול בלעדי, המונע בעיקר מהצורך להבטיח תכנית מעניינת ומושכת עבור הצופים. זכרו, כי גם אם תיבחרו כדי להשתתף בין המאה ולא כאחד המתמודד נגדם, הרי שבתכנית אחד נגד מאה יש לכם סיכוי לזכות גם במקרה זה.

לאחר בדיקות ההפקה השונות, ייבחרו המתמודדים וייתכן כי יהיו מתמודדים שיבחרו כדי להיות גיבוי וישתתפו רק ככל שיהיה בכך צורך בתכנית (אם מתמודד מודח מהר מהצפוי או שיש צורך ביותר מתמודדים כדי למלא את זמן האוויר הדרוש וכו'). מי שיעברו את כל אלה יזכו להיות משתתפים בתכנית, וככל שיקפידו לענות נכון על השאלות – גם יזכו בפרסים. זה הזמן ליצור קשר עם אחד נגד מאה הרשמה – ולצאת לדרך!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה