יום שלישי, 6 במרץ 2012

לימודי שוק ההון


תמיד חלמתם להיות ברוקרים? להיות אלו שמצטופפים בחדר וצועקים "נמכר!" לימודי שוק ההון נחשבים ללימודים מבוקשים ביותר. לימודי שוק ההון מתאימים גם למי שבחיים לא התנסה בתחום שוק ההון וגם לאלו מכם שכבר נמצאים בתחום של שוק ההון אבל רוצים להרחיב את הידע בתחום. אז החלטתם שאתם רוצים ללמוד על שוק ההון, איפה עושים את זה? איך בוחרים את המכללה או הקורס המתאמים ביותר עבורכם?

לימודי שוק ההון – להסתכל קדימה  


לימודי שוק ההון טומנים בחובם פוטנציאל גדול ביותר. שוק ההון הינו תחום רחב בו ניתן לעסוק במגוון תחומים. כאשר אתם מחפשים את מקום הלימוד המתאים לכם ביותר בדקו קודם כל את הסילבוס, את תוכן העניינים והנושאים שילמדו בקורס. לאחר מכן בדקו מיהם המרצים בקורס, מה הניסיון שלהם והאם בעזרתם יהיה לכם קל יותר להתקבל לעבודה לאחר מכן.

אלמנט זה של תעסוקה בסיום הלימודים הינו פרמטר חשוב ביותר בשיקול שלכם. בהנחה שאתם לא רוצים להשקיע ממיטב כספיכם וזמנכם בשביל להעשיר את הידע, אתם זקוקים למקום עם מספיק קשרים ויכולת מקצועית שיוכל לעזור לכם (בהנחה כמובן שתהיו מספיק טובים) להתקבל לעבודה באחת החברות המתעסקות בשוק ההון.



לימודי שוק ההון -  לימודים עם עתיד
 
היתרון הגדול של לימודי שוק ההון טמון בעבודה שבסיומם הם מאפשרים לכם באמת להתחיל בקריירה חדשה או להתמקצע עוד יותר בקיימת. רוב הקורסים משלבים לצד לימודים עיונים גם התנסות מעשית שתדמה לכם את "שדה הקרב" האמיתי. ההתנסות המעשית הינה חשובה מאוד וכאשר אתם מבררים איפה הכי מומלץ ללמוד על לימודי שוק ההון, בדקו היטב שהקורס כולל גם התנסות מעשית. 

לימודי שוק ההון – רלוונטיים מתמיד
 
ישנם לא מעט קורסים טרנדיים שנפתחים בקול תרועה רמה רק כדי לגלות שאחרי מספר שנים בודדות הקורס כבר לא רלוונטי. זה קורה לא מעט שפתאום יש טרנד ללמוד משהו חדש , ואז יש נהירה אליו של אלפי סטודנטים, אולם בסופו של דבר הוא לא עומד במבחן הזמן, והתוצאה היא שאין באמת מה לעשות עם הקורס. לימודי שוק ההון מעולם לא היו רלוונטיים יותר. אם תסתכלו אחורה תראו שהרלוונטיות של לימודי שוק ההון לא הוטלה בספק אף פעם. התנודות של הכלכלה והצורך באנשים עם ידע , ניסיון ויכולת שיתברגו בשוק ההון מחייבים את התחום להתחדש כל הזמן ולקלוט עוד אנשים מוכשרים. בדיוק כמוכם.בהצלחה!
 

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע, פוסט מאוד מעניין.
    אני חושב שלימודי שוק ההון בפרט ולימודים פיננסים בכלל הם מאוד רלוונטים כיום ויכולים להיות מאוד מעולים גם לעתיד בתור עבודה לאנשים צעירים וגם להבנה כלכלית וניהול כלכלי טוב יותר של משק הבית לאנשים מבוגרים יותר.
    אני סיימתי קורסי מקצועית א ומקצועית ב במכללת אורין שפלטר והיום אני עובד בתחום הפיננסים ומאוד נהנה מהעבודה שלי בתחום, אני חושב כי התחום הפיננסי תמיד יתקדם בדיוק כמו התחום הביולוגי שתמיד יש דברים חדשים לחקור וללמוד!
    אני חושב שאם יש מישהו שמעוניין ללמוד את התחום ולא רוצה ללכת ולעשות תואר ראשון הוא תמיד יכול ללכת ללמוד לימודי תעודה בתחום ולעבוד בתחום, ישנם מגוון רחב של קורסים שאפשר לקחת ולכל אחד יש משהו שהוא יהנה ללמוד!

    השבמחק