יום שבת, 10 במרץ 2012

לעוף על המיליון הרשמה


לעוף על המיליון  הרשמה לעונה 3 כבר החלה

בין התכניות המצליחות והמהנות ביותר על מסך הטלויזיה היום נמצאת התכנית לעוף על המיליון. הרשמה וקבלה לתכנית מאפשרת למתחרים בעלי ידע ושליטה בטריוויה להתמודד מול מתחרים אחרים, כדי לקחת את מיליון השקלים שהם הפרס הראשון בתוכנית. בעבור מי שיצליחו להישאר עד סוף התוכנית ולענות נכונה על כל השאלות שישאלו, מחכים כאמור - לא פחות ממיליון שקלים. בעבור מי שלא יצליח, הבמה תיפתח והם יעופו אל מתחת לבמה מבלי שיזכו בפרס כלשהו (חוויה מסעירה בפני עצמה).

התכנית הינה חוויה מהנה ביותר שיש בה גם מתח, גם הזדמנות להפגין ידע וגם אספקט מסוים של מזל. אם אתם חושבים שיש לכם את מה שצריך כדי להופיע בתוכנית ואולי אף לנצח את שאר המתחרים, תהליך לעוף על המיליון הרשמה הוא תחילת הדרך שלכם להוכיח את זה.

לעוף על המיליון הרשמה והכל פתוח

בדרך כלל אין צורך בהרבה מאוד מבחנים כדי להפוך להיות אחד מני המתחרים שנבחרים להופיע בתכנית הטלוויזיה הפופולארית הזו. הרשמה היא השלב הראשון, ולאחריה יוזמנו המתחרים הפוטנציאליים לראיונות ותחקיר, שמטרתם לבדוק את התאמת המתמודדים לתכנית. תכניות כמו לעוף על המיליון דורשות יידע כללי נרחב ויכולת עמידה מול מצלמות מבלי להילחץ יתר על המידה, ולהיות מרוכזים וממוקדים בשמן אמת. אם צלחתם את המשוכה הזאת, הרי שאין לכם ממה לחשוש כלל. 


אם אתם אומרים את התשובות עוד לפני שסיימו לשאול את השאלות...

לכולנו יש חבר כזה או שאנחנו כאלה בעצמנו: צופים בתכנית טלויזיה, המנחה שואל שאלה ועוד לפני שנסתיימה השאלה כולה, כבר נשמעת תשובה באוויר – ולא מפי המתמודדים. הרבה פעמים אנשים מהססים להתחיל שלב כמו לעוף על המיליון הרשמה מכל מיני סיבות שונות, אולם ברור כי אין ממה לחשוש: לכל היותר תרוויחו את הפרס הגדול, ולכל הפחות, תחזרו כלעומת שבאתם מבלי שהרווחתם את הפרס הגדול. 

אם עברתם את הבחינות והתקבלתם, הרי שהסיכוי הוא בהחלט גדול יותר מאשר הסיכון, ואין ספק שהשתתפות בתוכנית לעוף על המיליון תיחרט אצלכם כחוויה מרתקת בכל מקרה. לעוף על המיליון הרשמה לעונה הקרובה כבר כאן – צרו קשר!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה