יום שלישי, 13 במרץ 2012

תיקי גברים


גם גבר צריך תיק

נשים נוהגות לשאת תיק לכל מקום. כל אישה ממוצעת מחזיקה מלתחה מכובדת של תיקים. לכל תלבושת ומאורע יש לאישה תיק מתאים. בעולם המודרני גבר ממוצע מתבקש לשאת איתו ארנק, צרור מפתחות וטלפון סלולרי. כיסי המכנסים אינם מספיקים לכל האביזרים ויש צורך בתיק. בחירת תיק לגבר היא משימה לא פשוטה, ניתן למצוא כיום בחנויות מגוון תיקי גברים אך לא כל תיק הוא תיק מתאים לגבר. כאשר גבר רוכש תיק הוא מבקש תיק שימושי ועמיד לאורך זמן. תיקי עור מהווים בחירה מתאימה בעבור גברים בגילאים שונים.

גם לגברים מותר

גברים רבים נמנעים מנשיאת תיקים בחיי היומיום. הם סבורים כי תיקים הם פריט אשר מיועד לנשים באופן בלעדי. אך בחירה מתאימה של תיק תאפשר לגבר ליצור לעצמו מראה מודרני, גברי ואפנתי. תיקי גברים נמכרים בחנויות מיוחדות לגברים בקניונים במרכזי הקניות הגדולים. ניתן למצוא תיקי גברים אשר מיועדים לצורכי עבודה ונשיאת מחשב נייד ומסמכים, תיקי ספורט המיועדים לחדרי כושר ותיקי סטודנטים המשמשים לנשיאת ספרי לימוד. 



איך לבחור תיק מתאים?

כאשר בוחרים תיקי גברים יש לבחון בראש ובראשונה את שימושי התיק. בעבור נשים מהווה תיק אביזר אפנתי אך בעבור הגבר הממוצע התיק משמש לצורכי עבודה ונשיאת חפצים נוחה. כאשר רוכשים תיקי גברים נהוג לבחור תיקים בצבעים כהים. הצבעים הפופולריים לתיקי גברים הם שחור, חום כהה, גווני אפור, כחול וירוק. בחירת תיק בצבע כהה מבטיחה שימוש ארוך טווח ועמידות בפני כתמים ולכלוך.

תיקי עור מהווים גם כן בחירה מתאימה בעבור גברים בשל היותם חזקים, עמידים לאורך זמן וקלים לניקוי. תיק שימושי הוא תיק אשר מכיל תא גדול המשמש לנשיאת מסמכים, ספרים או מחשב נייד לצד תא קטן יותר אשר ישמש לנשיאת טלפון נייד, צרור מפתחות וארנק. תיק בעל מספר תאים מאפשר שליפה מהירה של הארנק או הטלפון הנייד במידת הצורך.

תיקים מומלצים

לכל גבר כיום מומלץ לשאת תיק, ללא תיק ישנה סכנה לאבדן צרור המפתחות, הארנק והטלפון הסלולרי. תיק גב מהווה בחירה מתאימה בעבור גברים רבים אך בשעות הערב התיק אינו מהווה בחירה מתאימה וכדאי לבחור תיק צד מתאים. תיקי הצד מעוצבים כיום בעיצוב גברי וסולידי. ישנו הבדל ברור בין תיק לגבר לבין תיק לאישה. כאשר גבר רוכש תיק לגבר הוא רוכש תיק שימושי ללא כל סממנים נשיים. תיקי מנהלים, תיקים למחשבים ניידים, תיקי ספורט ותיקי צד לגבר מהווים בחירה נבונה של תיקים לגברים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה