יום ראשון, 4 בנובמבר 2012

אבן הסנה


אבן הסנה – מראה ותכונות
אבן הסנה מיוחסת לאבנים אשר נמצאות בקרבת הר סיני, והאבן הנפוצה ביותר המכונה בשם זה היא האגת דנדרייט. המראה המיוחד של האבן נראה כאילו משהו צייר עליה סנה, או שיח. מראה מיוחד זה הפך אותה לאבן מאד משמעותית בעיני אנשי דת ומיסטיקנים כאלה ואחרים בכל דור ודור. יש הטוענים כי על האבן צייר אלוהים בכבודו ובעצמו וטען אותה בכל הסגולות הידועות שלה. יש גם כאלה אשר טוענים כי בעת מגע עם האבן יקל על האדם לעבוד את האלוהים ולקיים את מצוותיו בצורה הטובה ביותר . 


אגת דנדרייט – מראה אבן הסנה
אבן הסנה מסוג אגת דנדרייט היא אבן אטומה בצבע לבן אשר יכולה להגיע עד גוונים של חרדל ולעיתים רחוקות יהיה לה צבע בגוון סגול בהיר. על האבן עצמה יש דוגמאות בצבע כחול או חום אדום של ענפים אשר מזכירים צורה של שיח. שמה העממי של האבן כאמור הוא אבן הסנה בגלל אותן דוגמאות מיוחדות אשר מופיעות עליה בצורת שיח הסנה. האבן היא ממשפחת האגת אשר היא בעצם משתייכת לתת משפחה של הקוורצים .

אבן הסנה -  שימוש אנרגטי
כדאי לדעת, כי באופן כללי אבני אגת מחברות אל הקרקע והטבע והן עוזרות לכל מי שמקפיד על תכנון פרטני של החיים ואשר מעונין לחיות אותם בקפידה. בנוסף לכך, האבן מייצגת את היכולות לעבור קשיים ומשברים ולצאת מהם כאשר היד שלכם נמצאת על העליונה. אבן הסנה עוזרת להוציא דברים לפועל בצורה מאוזנת ונכונה והיא נחשבת לאבן של שפע ושגשוג. אבן הסנה מוסיפה ערך לאנשים אשר רואים קדימה לעבר עשייה של דברים .

אבן הסנה – היבטים נפשיים רגשיים
אבן הסנה מחזקת את הכוח הפנימי בתקופות של צמיחה אישית ומודעות עצמית במהלך החיים. האבן עשוייה לעזור לכל אחד בעת שינויים בכל תחומי החיים. חיזוק המודעות העצמית גורם לנו להיות  מוכנים לשינויים. אבן הסנה מחזקת תכונה זו ומסייעת לנו להוציא לפועל את השינויים הללו גם אם הם נראים כבלתי אפשריים בהתחלה .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה