יום שבת, 10 בנובמבר 2012

שמלות כלה בכפר סבא


לבחור שמלות כלה בכפר סבא בהתאם לאופנה

החבר שלך כבר הציע לך נישואין ואת עומדת להתחתן. ברור שלפני הכל את תרצי לבחור דבר אחד - השמלה שאת תלבשי ביום החתונה שלך. שמלת הכלה היא אולי החלום של כל אישה באשר היא, עוד מאז שהיא ילדה. חשוב מאד שתדעי לבחור סטודיו מתאים של שמלות כלה בכפר סבא, על מנת שהשמלה בסופו של דבר לא רק תיראה מדהימה - אלא גם שאת תיראי מדהימה כאשר את לובשת את השמלה. כיום, הנטייה היא תמיד לבחור את השמלה לפי צו האופנה. למה בעצם הכוונה?

הרטרו חוזר שוב

פעמים רבות, בחירה של שמלות כלה היא לא פעם לפי קו עיצובי בסגנון "רטרו", או יותר נכון וינטאג'. הוינטאג' שונה מאד מקווים רגילים של רטרו, משום שכאן מדובר לא סתם על מראה ישן שחוזר - אלא על מראה שהוא מיושן בכוונה תחילה, שנראה כאילו הוא יצא מתוך קטלוג של שמלות כלה בכפר סבא מלפני חמישים שנה ולא מלפני עשור. 

שמלות כלה בכפר סבא

מראה קלאסי יותר

עם זאת, לא כל הכלות אוהבות לבחור דווקא שמלות כלה בכפר סבא בסגנון הוינטאג' ששב לפתע. כיום, יש כלות רבות שבוחרות בכל זאת במראה הקלאסי של שמלת הכלה. אלו הן שמלות בצבע לבן, כאשר בחופה מדובר על עיצוב הדומה לקצף, ובהמשך חלק זה יכול להתנתק מהשמלה, ולאפשר לכלה להישאר עם שמלה מינימליסטית יותר לאורך שאר שעות הערב, ולחוש בנוחות רבה יותר במהלך הריקודים.לכן כל כלה תבחר את השמלה שנוחה לה, תמדוד ותתנסה במספר שמלות עד שתבחר את השמלה המתאימה לה.

מה את מעדיפה לבחור?

חשוב להבין, שכאשר את רוצה לבחור שמלות כלה בכפר סבא את לא חייבת להקשיב לדעותהכלליות של כל האנשים אשר סובבים אותך ומשיאים לך עצות כאלה ואחרות. כמובן שאפשר להקשיב לעצה של חברה טובה, וכמובן למי שמעצבת את שמלות הכלה, כי היא בכל זאת אשת מקצוע מנוסה ביותר. יחד עם זאת, בסופו של יום זוהי החתונה שלך - ואת חופשיה לבחור את השמלה בעיצוב שאת תמיד חלמת עליו. 

שיהיה במזל!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה