יום חמישי, 29 בנובמבר 2012

טיול לטנזניה



טיול לטנזניה – מזרח אפריקה
כל מי שמחפש לצאת לטיול בחו"ל שיהיה ייחודי ושונה מכל מה שהוא חווה בטיולים הקודמים שלו על פני הגלובוס, מוזמן לבדוק באופן רציני את האופציה המעניינת ביותר של טיול לטנזניה. על מה מדובר ומה מחכה לכם במקום הכל כך מיוחד הזה?  על כך במאמר הבא שלפניכם.
טנזניה אשר היתה ידועה בשם טנגניקה שוכנת לה במזרח אפריקה על גדות האוקיינוס ההודי והיא גובלת במדינת קניה ובאוגנדה מצפון וברואנדה, בורונדי וקונגו ממערב ובדרום היא גובלת עם זמביה מלאווי ומוזמביק. טנזניה היא מדינה רחבת ידיים ובשטחה מצויות כמה משמורות הטבע המרהיבות ביותר בעולם. טיול לטנזניה הוא טיול לטבע לצפייה בחיות ומיועד לאנשים שאוהבים את חיי השטח והביחד המיוחד.
טיול לטנזניה – האקלים
האקלים של טנזניה משתנה מאיזור לאיזור. באיזורי החוף יש מזג אוויר טרופי ואילו באיזורי ההרים יש מזג אוויר מתון יותר. פני השטח בטנזניה הם מישוריים לאורך החוף, סוואנות ישרות במרכז המדינה ובצפון המדינה הרים גבוהים. הר הקילמנג'רו נמצא בשטחה של טנזניה והוא מתנשא לגובה של 5,895 מטר והוא ההר הגבוה ביותר באפריקה ועליו שלגי עד כל השנה.


טיול לטנזניה – טבע וחיות
טיול לטנזניה הוא טיול לצפייה בחיות ובטבע המדהים של הארץ הזו. טנזניה היא ארץ גדולה ומאד מגוונת בנופים, בבעלי החיים שבשטחה ובתושבים המקומיים שלה. שמורות הטבע של טנזניה שימשו כאתרי צילום לסרטים רבים, גם סרטי טבע וגם סרטים עלילתיים בהשתתפות כוכבים. שמורות הטבע בצפון טנזניה הן מן העשירות בעולם בבעלי חיים וכל הרוצה לראות את הטבע בכל תפארתו חייב יהיה להגיע לשם.
טיול לטנזניה – שמורות הטבע
בין שמורות הטבע של טנזניה בצפון המדינה שכל טיול לטנזניה חייב לבקר בהן ניתן למצוא את שמורת ארושה המשתרעת בין הרי געש ואגמים קטנים וכן את שמורת אגם מניארה שהיא חלק שהשבר הסורי אפריקני ואת שמורת הסרנגטי הידועה במאגר בעלי החיים העצום שלה וכן את שמורת הנגורונגורו שהוכרזה כאתר בעל חשיבות עולמית.
כנסו לאחד מאתרי הנסיעות באינטרנט וארגנו לעצמכם טיול לטנזניה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה