יום חמישי, 29 בנובמבר 2012

תיקים לנשים



איך מתאימים היום תיקים לנשים?
כידוע לכם, אין אישה שאין לה לפחות שני תיקים אם לא שלושה, ארבעה או אפילו חמישה ... התחום של תיקים לנשים הוא פופולרי מאד כיום, כפי שהיה מאז ומעולם, יש לציין ... והנשים אוהבות וצריכות לקחת איתן תיק לכל מקום אליו הן הולכות ובכל שעה משעות היום -  תיקים לעבודה, תיקים ללימודים, תיקי ערב ליציאות וכיוצא באלה. אבל איך אפשר לבחור היום תיקים לנשים? וליתר דיוק - איך מתאימים את התיק ללוק הכללי שלך? למה חשוב לשים לב? איך אפשר ליצור סטיילינג מושלם? על כל אלה ועוד במאמר הבא שלפניכן.

שילוב עם הבגדים
הסוד הראשון בבחירת תיקים לנשים הוא ההתאמה שלהם לקוד האופנה של הבגדים שלך ללא כל צל של ספק. יש לציין, שהיום התיקים הם אקססוריז לכל דבר ועניין - ממש כמו תכשיטים או קישוטים לשיער, אם כי פעמים רבות הם בולטים יותר. כשאת הולכת לבחור תיקים לנשים, כדאי שמראש תצאי עם המלתחה האהובה עלייך שאת עושה בה שימוש רב, כך שתוכלי לבצע את ה"מדידות" של התיקים באופן מוצלח.

סוגים שונים של צבעים
מה קורה כאשר את רוצה לבחור תיקים לנשים אשר יתאימו למלתחה מגוונת יחסית? מה קורה כשאת רוצה לבחור תיקים לנשים שיתאימו לכ בכמה שיותר סיטואציות? במצב כזה, כדאי לבחור בתיקים עם צבע שיהיה יחסית סולידי וניטרלי. יש היום תיקים בצבעים כמו שחור או חום, שיכולים להתאים למגוון של מלתחות נשים. אם לעומת זאת את רוצה שהתיק יהיה מאופיין עם מלתחה מסוימת, אפשר לבחור צבעים יותר ייחודיים כמו ירוק, כחול, אדום - או הצבע הלבן אם מדובר על תיקי ערב.



להתאים גם לעונות השנה
עוד משהו שכדאי לקחת בחשבון כשאת רוצה לבחור תיקים לנשים, זה העונה הרלוונטית. לרוב כאשר אתן רוצות לבחור תיק לעונת החורף הצבעים הם יותר כהים (אם כי בניגוד לנהוג לחשוב הם יכולים להיות צבעים קרים וחמים כאחד). בקיץ מומלץ לבחור בצבעים יותר בהירים ובוהקים, שישתלבו עם מלתחה קיצית וקלילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה