יום שלישי, 2 באפריל 2013

פירוש חלומות לפי הקבלה


מהות החלום

מאמינים כי, בזמן שאנו ישנים נשמתנו נפרדת מין הגוף כדי לעלות לעולמות עליונים בהם תוכל לקבל ריפוי והדרכה מהמלאכים. לקראת ההתעוררות היא שוב חוזרת לגוף ומה שהאדם זוכר שהוא ראה חלום מופלא ומרתק ואפילו קיבל מסר. לפי עקרונות הקבה היהודית מקבלים מסרים בזמן החלומות. לעיתים האדם זוכר את המסר בבירור ולעיתים הוא רק יודע שממתינה לו אי שם תשובה לשאלה אך הוא אינו יודע כיצד להגיע אליה. בשביל זה יש לעשות  לפענח את חלומות, לפי הקבלה. פירוש חלומות לפי הקבלה הוא עולם מופלא של ידע וחוכמה הממתין לנו כדי שנדע יותר ונהיה מאושרים. 



מועד החלום

פירוש חלומות לפי הקבלה מתחיל קודם כל משיוך נכון של החלום לשלושת הקבוצות או המבנים העיקריים של החלום: מועד החלום, החלק הדמיוני והחלק האמיתי. מועד החלום הוא למעשה החלק החשוב ביותר המביא איתו מסר מעולמות עליונים. הוא מתרחש בשליש האחרון של החלום בין השעות 2 ל- 5 לפנות בוקר, גם בערב שבת ובשבת בצהריים.


החלק הדמיוני 

לפי הקבלה, המבנה השני של החלום זהו החלק הדמיוני מתרחש בשליש הראשון של החלום ונושא בתוכו  את החלק של עיבוד אינפורמציה שקיבלנו במהלך היום. בדרך כלל מדובר בחלום סוריאליסטי שאין בו מסר מישויות עליונות אלא מעין "התרוצצויות" של המחשבות. מה ראינו, מה שמענו, מה חשבנו, מה דיברנו – כל אלה מוצאים את הביטוי בחלום הדמיוני. הראש והמוח כאילו מתרוקנים מהמידע שהועמס עליהם במהלך היום, פורקים מתחים ופחדים.


החלק האמיתי

המבנה השלישי של החלום הוא החלק האמיתי המגיע בשליש השני, מייד אחרי החלום הדמיוני. בדומה למועד החלום, גם בחלק זה יש אמת והחלום יכול להיות עם נבואה חשובה לאדם. בחלק זה של החלום בדרך כלל האדם רואה תרחישים עתידיים ואפשריים לחייו ולחייהם של קרובי משפחתו. חשוב מאוד להתייחס לכל הסמלים ולכל המידע שהאדם קיבל כדי לפענח נכון את המסר בצורה המדויקת ביותר בעזרת פירוש חלומות לפי הקבלה. הסמלים יכולים להיות חיוביים ויכולים להיות שליליים, אך בסופו של דבר שני הסוגים הללו נועדו לשפר את האדם ולהאיר את דרכו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה