יום שלישי, 16 באפריל 2013

שלטים לחדר



שלטים לחדר של הילדים שלכם
כבר מהרגע שאתם והתינוק שלכם יוצאים מבית החולים ומגיעים אל הבית שלכם – אין זה סוד כי אתם רוצים להשקיע במיוחד בחדר השינה שלו. כמובן שיעברו כמה חודשים עד שהתינוק גם יעבור לישון בנפרד מכם, ובכל זאת אתם מתחילים כבר עכשיו לעצב את החדר שלו בהתאם לסגנון ולאופי שתרצו להתאים. הדבר ממשיך גם ככל שהתינוק שלכם גדל והופך לילד. בכל אחד מן המקרים הללו, אתם תרצו לבחור שלטים לחדר שלו, כך שהם ישקפו היטב את האופי שלו ואת השלב בהתפתחות שלו לצורך העניין.

מדוע השלט הוא חשוב כל כך?
חשוב מאד להבין, כי שלטים לחדר הילדים שלכם, איננו רק עוד פריט עיצוב רגיל. ילדים רבים מתעניינים כבר בגיל מוקדם יחסית ברעיון של שלט לחדר שלהם. הסיבה היא שילדים מחפשים כבר מגיל מוקדם מאד את השטח הפרטי שלהם, מעין טריטוריה שבה הם יכולים לקבל עצמאות. שלט לחדר כמו של המבוגרים, הוא בעל חשיבות גבוהה מאד עבורם. לכן, רצוי כבר מגיל ינקות לבחור שלטים לחדר של הילד שלכם, ובהמשך הוא גם יוכל לבחור לעצמו את העיצוב שהוא אוהב.

שינויים עם השנים
יש לקחת בחשבון, כי כשאתם בוחרים שלטים לחדר הרי שיהיו שינויים בשלטים לאורך השנים. יש לכך שני טעמים מרכזיים. הראשון הוא השינוי במי שגר בחדר - תינוק חדש הצטרף למשפחה, לפעמים מדובר על אח ואחות שחולקים חדר, וכיו"ב. לכן יש צורך לבחור שלט שיתאים לאופי של שני הילדים. כמו כן, הילדים עצמם מתפתחים וגדלים עם השנים, ואפשר שהם ירצו שלטים לחדר שלהם בעלי אופי שונה.

לשלב גם הומור?
לא מעט מהילדים שרוצים לבחור בעצמם שלטים לחדר יעדיפו שלט עם הומור רב, שיהיה צבעוני מאד. חשוב מאד שהשלט יתאים לטעם של הילדים שלכם. גם אם לכם הדבר נראה מאד ילדותי - אל תשכחו שבסופו של דבר מדובר על ילדים. השלט צריך לשקף את אופיים, וחשוב שהם גם ירגישו אליו חיבור אישי ויאהבו אותו - שכן זהו הבסיס להתפתחות תקינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה