יום שלישי, 9 באפריל 2013

עיצוב גבות



עיצוב גבות לשינוי הגוון
כאשר זה מגיע לתחום של עיצוב גבות, הרי שיש שני סוגים מרכזיים של טיפולים מן הסוג הזה. הטיפול הראשון, נוגע לשינוי האורך של הגבות (או ליצירת אשליה באורך). הטיפול השני, נוגע לטיפול בגוונים של הגבות. אנשים רבים חשים, כי הגוון הטבעי של הגבות לא תואם ללוק הכללי שלהם - לעתים הוא בהיר מידי ולעתים הוא יכול להיות כהה מידי. מכיוון שלגבות יש השפעה רבה על מראה הפנים שלנו, אפשר לפנות למומחה של עיצוב גבות, על מנת לשנות את גוון הגבות.

לשנות באמצעות צביעה
דרך אחת לשנות את הגוון של הגבות שלכם, הוא כמובן באמצעות צביעה שלהן. התהליך של צביעת הגבות נחשב חדש יחסית בתחום הקוסמטיקה. עם זאת, יש לדעת שהוא בטוח לחלוטין, כל עוד הוא נעשה ע"י איש מקצוע מתאים. חשוב להבין שכמו כל צבע לשיער - גם הצבע של הגבות שלכם ירד לאחר מספר שבועות. לכן, אם אתם רוצים לשמור על גוון קבוע, אפשר לפנות לסטודיו של עיצוב גבות אחד למספר שבועות לחידוש הצבע.

ומה עם איפור קבוע?
איפור קבוע לגבות נעשה בשימוש לא רק כאשר אנשים רוצים לבצע עיצוב גבות לשינוי הגוון, אלא גם כאשר הם רוצים לשנות את המראה הבסיסי של הגבות. יש אנשים שפונים אל מומחה של עיצוב גבות כדי לעבור איפור קבוע, ולגרום לתחושה של עיבוי הגבות שלהם, ולעתים גם לאשליה של גבות ארוכות יותר. עם זאת, לאיפור קבוע יכולה גם להיות כמובן השפעה על גוון הגבות.

לא לבחור גוון מנוגד
חשוב מאד להבין, כי עיצוב גבות ושינוי הגוון, מתייחס לרוב לשינוי טבעי יחסית בגבות, ולרוב לא לשינויים חדים מידי בגוון הטבעי של גבות. מעצב מומחה יסביר לכם כי לעתים רק מראה שיהיה כהה או בהיר יותר ברמות נמוכות, ישיג לכם את התוצאות הדרושות. הסיבה לכך היא שכמובן צבע מנוגד מידי יכול להיראות בולט מידי על צבע העור - ובסופו של דבר אתם רוצים גוון של גבות שישתלב עם צבע העור.

תגובה 1:

  1. אחלה פוסט, בשביל להגיע לעיצוב גבות טובות ונכונות לתווי הפנים שלך מומלץ לחפשת מעצבת גבות עם ניסיון.
    ד"א אפשר גם לצבוע את הגבות עם צללית בגוון חום כהה כמו שמאפרים באיפור ערב

    השבמחק