יום שלישי, 9 באפריל 2013

בגדי ים שלמים



האופנה של בגדי ים שלמים חוזרת!
בעבר, היה אפשר למצוא בחופים רבים נשים אשר לובשות בגדי ים שלמים - צעירות ומבוגרות באחד. יחד עם זאת, בעשורים האחרונים המראה הזה נעלם לטובת הביקיני. והנה, הפלא בפלא בשנים האחרונות אנו רואים שוב נשים מכל הגילאים ובכל הגזרות לובשות בגדי ים שלמים! גם היצרנים של בגדי הים מייצרים כיום סוגים שונים כאלה ואחרים של בגדי ים בגזרה שלמה, עם צבעים שונים ומראה מושך במיוחד. ועכשיו השאלה היא - למה זה חזר שוב?

יש משהו סקסי בהסתרה
הסיבה לכך היא שבעוד שבעבר בגדי ים שלמים נחשבו כצנועים מאד, הרי שהיום דווקא יש בהם פן מפתה. כמובן שעדיין יש את בגדי הים השלמים והצנועים מאד, אך יש גם את אלה אשר הם מורכבים יותר. אלו הם בגדי ים שלמים חושפים טפח ומכסים טפחיים. הם חושפים חלקים מאד מסוימים בגוף האישה וללא כל צל של ספק גורמים לה להיראות מושכת יותר - ודווקא במה שהם מסתירים, הם גורמים לאישה להיראות מושכת עוד יותר.

כל עיצוב אשר רק תרצי
אפשר למצוא היום בקטלוגים של בגדי ים שלמים, עיצובים שונים אשר יכולים להתאים לכל אישה. יש היום עיצובים אשר מתכתבים עם אופנת הרטרו - וכך יש בגדי ים שמזכירים מאד את בגדי הים השלמים משנות ה - 60, אבל עם טוויסט מסוים אשר מראה כי הם יוצרו בשנת 2013. יש את בגדי הים השלמים אשר כוללים מחשוף עמוק מאד באזור החזה, ויש כאלה אשר מכסים יותר את אזור החזה, וחושפים יותר מאזור הבטן.

איזה צבעים יפים?
בבחירה של בגדי ים שלמים, על פי רוב מדובר על צבע אחד אשר בו הבגד ייצבע, או שני צבעים לכל היותר, לרוב בגוונים זהים למדי. הצבע הכחול נחשב לפופולארי מאד, ולעתים הוא יכול להיות מלווה בגוונים של תכלת, מה שנראה גם יפה מאד בסביבה רווית מים. גם הצבע האדום עדיין שולט בכיפה, שכן האדום נחשב לצבע נשי חזק ובולט באופן מיוחד במינו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה