יום ראשון, 28 באפריל 2013

מכון יופי



מכון יופי להסרת קעקועים
לפני מספר שנים, עשיתם קעקוע על אזור מסוים בגוף שלכם. באותו רגע, הקעקוע היה נראה כמו רעיון מעולה ללא כל עוררין. אתם הזדהיתם לחלוטין עם המסר שרציתם להעביר בעזרת אותו קעקוע בו בחרתם, והיה נראה לכם שהוא ילווה אתכם לאורך זמן רב, בעצם עד סוף החיים. לא
אז זהו שלא. בהרבה מן המקרים הללו הזמן עבר והנסיבות השתנו. לפעמים מדובר על קעקוע עם שם של אדם אשר התברר כאהבה נכזבת. לפעמים המסר נראה ילדותי מדי בחלוף השנים, ולפעמים הטעם פשוט משתנה. במצב כזה, במקום להישאר עם משהו שאינכם אוהבים כבר, הרי שכדאי פשוט לפנות אל מכון יופי כדי להסיר את הקעקוע.

מדוע לפנות לגורם מקצועי?
חשוב מאד להבין, שכדי שהסרת הקעקוע תהיה מלאה וגם בטיחותית, חובה עליכם לפנות אל מכון יופי מקצועי. ההסרה לא יכולה להתבצע בדרכים שונות כמו הסרת החלק בעור, שכן זוהי שיטה מסוכנת מאד. לעומת זאת, בתוך מכון יופי תוכלו לעבור הסרה באמצעות מכשירי לייזר או מכשיר אינפרא אדום. מדובר על מכשירים בטוחים, אשר מופעלים ע"י אנשי מקצועי, ויגרמו לטשטוש או העלמה של הקעקוע.

איזה תוצאות מתקבלות?
מן הסתם, אם אתם פונים אל מכון יופי אתם מצפים שהקעקוע יועלם באופן מוחלט. עם זאת, יש להבין כי ישנם קעקועים גדולים ובצבעים מסוימים, אשר לא ניתן להסיר באופן מלא לחלוטין. כך למשל, קעקוע בצבעים אדום וסגול הוא קעקוע שקשה יחסית להסיר. עם זאת, בעזרת המכשור של מכון יופי תוכלו לבצע העלמה וטשטוש שלו עד לרמה של 80%, כך שבפועל הצורה תיעלם ולא יישאר לו זכר ממשי - אלא לכל היותר כתם.

 
מה עושים אחרי הטיפול?
אחרי שתעברו את הסרת הקעקוע בתוך מכון יופי, חשוב מאד להקשיב להוראות של המטפלים. יהיה עליכם למרוח משחה מיוחדת על האזור כדי למנוע גירוי של העור. כמו כן, יש להימנע מחשיפה לשמש של האזור שבו הקעקוע הופיע, לרוב למשך שבועיים לפחות. לאחר מכן, תוכלו להתנהג כרגיל ולהמשיך בשגרת חייכם ללא הקעקוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה