יום שבת, 22 ביוני 2013

הדפסה על מוצרים



מתי צריך שירות של הדפסה על מוצרים?
אין כל צל של ספק כי היום, יש יותר מודעות לנושא של הדפסה על מוצרים לצרכים שונים כאלה ואחרים. אבל נשאלת השאלת מי בעצם צריך את השירות הנ"ל יותר מכל? חשוב לציין כי לעתים מדובר בהדפסה על מוצרים שונים אשר באופן מסורתי לא נהוג לחשוב שבכלל אפשר להדפיס עליהם - כך למשל הדפסה של תמונה על מסגרת עץ, או הדפסה של תמונה על כרית או אפילו על שמיכה מהווה ללא כל ספק אפשרות יוצאת דופן ומרעננת במיוחד. אז בואו ונראה מי זקוק לכך?



אפשרות נהדרת לתת מתנה אישית
יש לא מעט אנשים אשר רוצים לבצע הדפסה על מוצרים אשר הם מעניקים במתנה לאדם אשר יקר להם. כך למשל תוכלו להדפיס תמונה של כל בני המשפחה על לוח עץ מיוחד, ולהעניק זאת במתנה להורים שלכם או לאחים שלכם. תוכלו לבצע הדפסה של דמות שהילד שלכם אוהב על המצעים שלו - וכך להעניק לו מתנה בלתי נשכחת. תוכלו לבצע הדפסה על מוצרים כמו כוסות - ולהעניק זאת במתנה לחברים שפורשים מהעבודה, וכיו"ב.

נהדר בתור מתנות לקבוצה
במידה ואתם רוצים להעניק מספר גבוה של מתנות לקבוצת אנשים, אזי השירות של הדפסה על מוצרים הוא מעולה עבורכם. אתם תוכלו להעניק את המתנה למשל לקבוצה של עובדים בחברה - כאשר אתם מדפיסים את שם החברה על כובעים או חולצות. אתם תוכלו להדפיס ציור של כל חברי הפלוגה בצבא ולהעניק זאת בסוף המסלול הצבאי, וכאמור אפשר לבצע הדפסה על מוצרים נוספים, בהתאם לאופי הקבוצה.

איזה הדפסה אתם רוצים?
שימו לב שכאשר אתם פונים לשירות של הדפסה על מוצרים, אזי אפשרויות ההדפסה הן מגוונות מאד. אפשר להדפיס ציור פשוט מאד, ואפשר להדפיס תמונה צבעונית באיכות גבוהה במיוחד. כמובן שעלויות ההדפסה עולות ככל שההדפסה עצמה היא יותר איכותית, מה גם שיש לשלם עבור השבלונה הראשונית. לכן, אפשר בכל מקרה להדפיס את התמונה על מספר מוצרים, שכן עיקר העלות הוא בהדפסה הראשונית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה