יום שבת, 22 ביוני 2013

הופעות

הופעות ברחבי העולם
כיום ישנו טרנד גדול של יציאה להופעות בכל רחבי העולם. מדובר באנשים הרוכשים חבילות נופש המיועדות בדיוק למטרות אלה. משרדי נסיעות רבים מתמחים בארגון נסיעות למקומות של הופעות, פסטיבלים שונים וכדומה. אין כל צל של ספק כי שילוב בין טיול בחו"ל לבין צפייה במופע של אומן אהוד כזה או אחר בכל ז'אנר שלא תבחרו הוא שילוב מנצח, אשר יספק לכם את המיטב מן הטיול שלכם באותו יעד. יש לציין את העובדה, כי כאשר מדובר בהופעות של מוסיקה צעירה ומודרנית ניתן לרכוש חבילות של טיסות הלוך וחזור הכוללות שני לילות בעיר המופע – לילה לפני ההופעה ולילה אחרי ההופעה, או לשלב נופש של כמה ימים יחד עם ההופעה באותו המקום, כמובן על פי התקציב ועל פי הזמן שיש ברשותכם. צעירים רבים מנצלים חבילות אלה כדי להגיע להופעות של מיטב האמנים בעולם. רוב החבילות מאורגנות לאירופה בגלל הקרבה לארץ שאינה מצריכה כרטיסי טיסה יקרים במיוחד.

הופעות לחובבי מוסיקה קלאסית
גם חובבי מוסיקה קלאסית ואופרות נהנים מחבילות תיור בעקבות המופעים החמים של תחום המוסיקה המועדף עליהם. יש טיולים מאורגנים הלוקחים אתכם לבתי האופרה המפורסמים של אירופה כדי להאזין לטובי האופרות עם טובי המבצעים בעולם. טיול הופעות כזה מאורגן מראש על פי לוח הופעות מתוכנן מראש כאשר כל הטיול מאורגן, החל מהטיסות, המלונות, התחבורה בתוך אירופה וכולל מדריך בשפה העברית שלא מכיר רק את המקומות אלא גם את האופרות עצמן.
לוחות הופעות וחבילות מאורגנות
כדי לדעת מה קורה באירופה מבחינת הופעות ניתן להכנס ללוחות הופעות באינטרנט וללמוד על המתרחש בעונת הקיץ ביבשת זו. גם כניסה לאתרי האמנים האהובים עליכם תלמד אתכם היכן הם מופיעים, באיזה תאריכים, באיזה ערים ומה עלות הכרטיסים. לאחר מכן תוכלו לברר במשרדי הנסיעות המתמחות בטיולי הופעות לגבי חבילות למופעים אלה. רכישת חבילת הופעות שכזו תהיה זולה יותר מרכישת כל מרכיב בנפרד ולבד. כלומר, רכישת טיסה, מלון וכרטיסי כניסה למופע שנרכשים בנפרד יהיו יקרים יותר מרכישת חבילה הכוללת את שלושת המרכיבים יחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה