יום שבת, 8 ביוני 2013

כתיבת קורות חיים



אם ברצונכם למצוא עבודה חדשה, עליכם להיות נחושים לקראת שלב מעבר בחיים. ידוע כי תחושת חוסר הוודאות עשויה להיות לא נעימה, אם כי מאתגרת. האמינו כי אתם בדרך למטרה חדשה שתניע אתכם קדימה ותפתח אתכם לאפיקים חדשים. האמונה העצמית תחזק אתכם ותפתח לכם דלתות. אך לפני תחילת המירוץ, נהגו באופן פרקטי – תחילה יש ליישם כתיבת קורות חיים נכונה וטובה. 

על מנת לכתוב קורות חיים באופן נכון, יש להכיר את חוקי כתיבת קורות חיים באופן מקצועי. בכדי להגיש רזומה מרשים, הדבר החשוב ביותר יהיה לעשות זאת נכון, טעויות יכולות להעיב על הרושם הראשוני אותו אתם רוצים להציג. ישנם מומחים בתחום משאבי האנוש שמציעים שירותי כתיבת קורות חיים בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. אם בכל זאת כתיבת קורות חיים שלכם זהו משהו שתרצו לעשות לבד, עליכם לדעת איך לעשות זאת.

כתיבת קורות חיים


כתיבת קורות חיים – כיצד נעשה זאת בצורה הטובה ביותר?

הטכניקה העיקרית של כתיבת קורות חיים ראויה תהיה סדר כרונולוגי של הקורות וסדר לפי כותרות. עליכם לציין את העשייה שלכם לפי סדר השנים מן האחרון והעדכני ביותר (בהתחלה) לראשון (בסוף). המשמעות כאן היא להבליט את הניסיון האחרון שלכם, ומן הסתם  זה שיהיה רלוונטי יותר. כמו כן, יהיה עליכם לתמצת ולהדגיש אך ורק את המידע שיהיה מותאם למשרה אליכם את מועמדים. אין טעם לספר שמילצרתם לפני צבא אם אתם מעוניינים לגשת אל משרת מכירות, כי אין קשר. וגם, עדיף להשמיט עבודות מזדמנות. כמו כן, עדיף שקורות החיים יסתכמו לדף אחד בלבד. 

על מנת לקבל טיפים ורעיונות נוספים, תוכלו לבקש מחברים או ממומחים בתחום לראות דוגמא של קורות חיים איכותיים, כדי לשפר את שלכם בהתאם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה