יום שבת, 22 ביוני 2013

טיול לפיליפינים



מי יוצא אל טיול לפיליפינים?
כאשר אתם מחפשים אחר יעד מיוחד במינו לצורך טיול בחו"ל, הרי שכדאי מאד כי תשקלו לצאת לטיול בפיליפינים. אין כל ספק, כי טיול לפיליפינים יכול להתאים לאנשים רבים אשר רוצים לחוות תרבות זרה, מקורית וייחודית ביותר, ומדובר על טיול שלא דומה לאף טיול אחר שהייתם בו עד היום. רבים מאיתנו אמנם מכירים את הפיליפינים אשר מגיעים לעבוד בארץ, אך בפועל, טיול לפיליפינים יחשוף אתכם לתרבות הפיליפינית מנקודת מבט ייחודית ושונה לגמרי מטבע הדברים. אתם תוכלו להסתובב בשווקים המקומיים השונים והמיוחדים, להיחשף לאיים המדהימים של המדינה, וכמובן לנפוש בחופים השונים שיש במדינה.



היכן תרצו לטייל?
יש אפשרות לצאת אל טיול לפיליפינים אשר לא יכלול כלל שיט. מדובר על טיול אשר מתמקד בחלק הצפוני של המדינה, באי הגדול והמרכזי. בחלק הדרומי של האי המרכזי, ניתן למצוא את עיר הבירה מנילה, כך שממנה אפשר לצאת לטיול בכל רחבי האי, שנחשב למפותח מבין האיים של הפיליפינים. מצד שני, אפשר גם לצאת אל טיול לפיליפינים שיכלול שיט בין כל האיים המרכזיים במדינה.

כמה אתרים שכדאי לבקר בהם
אם אתם יוצאים אל טיול לפיליפינים כדי לראות כמה שיותר אתרים, יש כמה מקומות מרכזיים שכדאי לבקר בהם. כך למשל, הר הגעש תאאל נחשב להר געש ייחודי - שכן הוא הר הגעש הקטן ביותר בעולם. אתר אחר שבו אפשר לבקר הוא הכפר בנאווי. מדובר על מקום שקיבל את התואר של אתר מורשת עולמית מטעם אונסק"ו, עם שפע של מבנים וכלים עתיקים, אשר נבנו ע"י השבטים המקומיים לאורך מאות שנים.

מתאים גם לתייר המערבי
טיול לפיליפינים הוא טיול שיכול להתאים מאד גם לתייר המערבי שמעולם לא ביקר במדינה אקזוטית. למרות שמדובר על מדינה ששונה מאד מהמערב, הרי שהתשתיות בה הן יחסית מפותחות, וביחס למדינות אחרות במזרח הרחוק המקומיים נחשבים למסבירי פנים במיוחד, ובעלי מודעות גבוהה מאד לתיירים שמגיעים מרחוק, מה גם שרבים רואים בישראל כמקום מפלט מעולה לעבודה - ולכן מסבירים פנים לתיירים מישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה