יום שלישי, 11 במרץ 2014

מס שבח מקרקעין



מס שבח מקרקעין

בכל פעם כשמתבצעת עסקת נדל"ן יש רווח כלשהו שאותו מרוויח המוכר. מס שבח מקרקעין הוא למעשה המס שעוסק באותו הרווח, ואתם חייבים להיות מודעים לכך שאם גם אתם בתור אנשים פרטיים מוכרים נכס כשלהו, הרי שיהיה עליכם לשלם מס שבח מקרקעין. 

הנחות שונות 

יש הרבה מקרים שבהם אפשר לקבל פטור מלא או חלקי על תשלום של מס שבח מקרקעין, ואין ספק שכדאי מאוד להיות מודעים לכך. אם ניתן להגיע למצב שבו חותמים על עסקת נדל"ן וכלל לא צריך לשלם מס שבח מקרקעין על הרווח שעושים ממכירת הדירה, הרי שזה חשוב ביותר וכדאי לדעת זאת. 

מידע אמין 

אם גם אתם מנהלים היום עסקת נדל"ן ורוצים לקבל את כל המידע החשוב אודות תשלומים של מס שבח מקרקעין, הרי שאתם צריכים איש מקצוע שמכיר את התחום הזה על בוריו ושיוכל לעזור לכם להבין האם אתם זכאים לפטור מסוים או לא. לא תמיד סוכני נדל"ן יוכלו לתת לכם את כל האינפורמציה שלה אתם זקוקים, ולכן לעיתים האופציה של פנייה אל עורך דין מקרקעין היא הרבה יותר טובה ואמינה. 

בחרו עורך דין שמכיר את התחום 

כדי לוודא האם תוכלו להשיג הקלות שונות או לשנות את גובהו של מס שבח מקרקעין שתצטרכו לשלם, כדאי יהיה לפנות אל עורך דין שעובד בתחום הזה משנים. כמו שקורה עם הרבה חוקים אחרים, גם בתחום המיסים יש עדכונים לעיתים שצריך להיות מודעים אליהם, ולכן רק עורך דין שמתעסק בפועל בדברים האלה יוכל לעזור לכם. עדיף לברר מראש אתם פונים אל עורך דין שיש לו ניסיון רב בעסקאות שונות של מקרקעין, כי כך תדעו שיש מי שדואג לאינטרסים שלכם ורוצה בטובתכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה