יום רביעי, 19 במרץ 2014

טיול לספרד עם הילדים



פעילויות במהלך טיול לספרד עם הילדים
ספרד מציעה שורה ארוכה של פעילויות המותאמות עבור משפחות עם ילדים. במדריד לדוגמא ניתן להתרשם מפארק שעשועים, גן חיות ואקווריום הנמצאים במרחק של נסיעה קצרה אחד מהשני. יש במדריד גם כמה מוזיאונים לילדים וקבוצת כדורגל הנחשבת למפורסמת ביותר בעולם. מעבר לכך, מי שמעדיף לשכור רכב או לצאת מחוץ לערים הגדולות ייהנה מהדרך בין ברצלונה ואנדורה. בדרך זו נמצאים שניים מהפארקים המובילים באירופה. ביקור בפארקים הללו במסגרת טיול לספרד עם הילדים יבטיח חוויה משותפת לכל הגילאים. 

מבחינת עלות והוצאות נלוות, קיימות חבילות המותאמות עבור הצרכים של טיול לספרד עם הילדים. חבילות אלו כוללות לרוב טיסה לברצלונה או למדריד, לינה במלונות על בסיס חצי פנסיון ולעיתים גם אפשרות להשכרת רכב. אפשר לבחור את מספר הלילות בכל מקום, או להעדיף חבילה הכוללת גם לילה בברצלונה. 



אטרקציות מסביב לברצלונה
ברצלונה היא עיר שיכולה להפתיע גם את התיירים המנוסים ביותר. בכל הנוגע אל טיול לספרד עם הילדים, ברצלונה מציעה אפשרויות בילוי נהדרות. יש בברצלונה גן חיות גדול ומרשים, אקווריום המשתלב בנוף הימי וכמובן אינסוף מוזיאונים מיוחדים. בנוסף, ברצועת החוף שמדרום לברצלונה מחכה פארק השעשועים "פארק אוונטורה" ו"אקווה ליאון": שילוב של ספארי ופארק מים. בהקשר הזה רצוי להכיר גם את עולם המים של קטלוניה ואת אקוופוליס. 

אי אפשר לתכנן טיול לספרד עם הילדים בלי לקחת בחשבון את אנדלוסיה. האי הקסום לדוגמא כולל מתחם עם עשרות רכבות הרים ומתקנים, בעוד גני החיות בקוסטה דל סול יאפשרו לילדים היכרות עם יצורים שונים ומשונים. ההמלצה העיקרית היא לתכנן טיול לספרד עם הילדים בהתאם להעדפות אישיות. רצוי להישאר קשובים לצרכי הילדים ולהימנע מפעילויות שגרתיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה