יום שלישי, 25 במרץ 2014

פתרונות מחשוב


פתרונות מחשוב מסוג גיבוי בענן

המונח ענן מתייחס לגיבוי מידע דיגיטלי בחוות שרתים מרוחקות באמצעות האינטרנט. פתרונות מחשוב מסוג 'ענן' מקורם בתרשימים שנעשו בזמנו לתיאור רשת האינטרנט, תרשימים שנראו כמו ענן אחד גדול. חוות שרתים אלה מספקות שירותי גיבוי ענן המסוגלים לאחסן כמויות עצומות של מידע מכל הסוגים ולהפוך אותו לנגיש במהירות וביעילות רבה.

פתרונות מחשוב - הבטחון שלכם שווה ענן

גיבוי בענן הוא לא רק היכולת של החברה המעניקה שירותים אלה לגבות את הקבצים שלכם, אלא גם, ואולי בעיקר לאבטח אותו באופן מושלם. פתרונות מחשוב אלו מכוונים לכך שהמידע שנשלח מהמחשב שלכם לענן לא רק מגובה שם באופן נפרד מהמחשב שלכם, אלא שהוא מאובטח בצורה אופטימאלית ששום חדר שרתים מקומי לא יוכל להבטיח לכם. מהסיבה הזו עוברות כיום חברות רבות אל פתרונות מחשוב מסוג גיבוי ענן, אבל זו לא הסיבה היחידה.
פתרונות מחשוב
 
כיצד פתרונות מחשוב בענן עובדים?

גיבוי ענן הוא למעשה טכנולוגיה די פשוטה המסוגלת לגבות כל פעולה שלכם על המחשב ברגע שהיא נעשית באמצעות האינטרנט. רשת האינטרנט מאפשרת לחברות גיבוי ענן לגבות את כל הפעולות שלכם באופן מיידי ואתם יכולים להיות בטוחים כי גם אם עלתה משאית על הנייד שלכם שנייה לאחר מכן יהיה המידע שלכם מגובה ולא תאבדו ממנו דבר.

בנוסף ליכולת זו פוטר אתכם גיבוי ענן מהוצאות גדולות של אחזקת חדר שרתים בעסק שלכם, אנשי מקצוע מיוחדים ואחזקת חדרים אלה בתנאים מיוחדים. כלומר: גיבוי ענן חוסך לכם כסף רב עוד לפני שהתחלתם.

יתרון גדול נוסף של פתרונות מחשוב מסוג גיבוי בענן הוא שהענן מאפשר שיתופיות גדולה של כל הקבצים והמידע שלכם עם כל מי שתרצו באופן מיידי. כך למשל, עובדות הרשתות החברתיות כאשר אתם יכולים לשתף במידע שלכם (תמונות, סרטונים, מוסיקה וכדומה) את מי שאתם רוצים באופן מיידי ומקוון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה