יום שבת, 8 במרץ 2014

שולחן משרדי



שולחן משרדי ייעודי
שולחן משרדי משמש בכל המשרדים והעסקים. לכל משרד יש צרכים שונים ולשם כך יש שולחנות משרדיים שונים. מעבר לשולחנות המשרדיים הסטנדרטיים המשמשים אנשים העובדים מול מחשב ושהצרכים שלהם בעבודה הם רגילים, יש שולחנות משרדיים ייעודיים לבעלי תפקידים או מקצועות מסויימים ואלה מכונים שולחנות ייעודיים.
שולחן משרדי לכל צורך
בין השולחנות המשרדיים הייעודיים ניתן למצוא כיום שולחן לכל צורך לרבות:
·         שולחנות פקידי קבלהשולחן משרדי זה מתאפיין בצורה מיוחדת ובחלוקה מיוחדת לנוחות העובד עליו. פקידות קבלה אמורות לקבל את פניהם של המבקרים במשרד ולהפנות אותם למשרדים השונים בעסק. בנוסף, עובדי קבלה מתעסקים עם כל השליחויות של המשרד משלוחי פקסים, חבילות וכדומה. על מנת שהעובד יוכל לבצע את תפקידו על הצד הנוח והטוב ביותר מתוכנו השולחן לכל הצרכים הללו כאחד.
·         שולחן משרדי למעצבים – שולחן משרדי זה מיועד למעצבים. למרות שרוב עבודת העיצוב כיום נעשית במחשב יש עדיין מטלות רבות שמעצבים עושים ביד ולשם כך הם זקוקים לשולחנות מיוחדים למטרות שרטוט או איור. מדובר על מעצבים גרפיים, מעצבי פנים, מעצבי מוצר וכדומה.
·         שולחן משרדי משותף – יש משרדים שבהם עובדים כמה אנשים לצד שולחן אחד. אלה יכולים להיות שולחנות ארוכים במיוחד לאורך קיר, או שולחנות מרובעים המחולקים לארבע עובדים שונים או שולחנות זוגיים לשני עובדים משני צידי השולחן וכדומה.
·         שולחן משרדי לחדר ישיבות – גם שולחן זה הוא שולחן מיוחד וכל עסק מצטייד בשולחן אחד כזה לפחות. שולחן ישיבות הוא בדרך כלל שולחן גדול ורחב שלצידו יכולים לשבת בנוחות לפחות 14 אנשים. הוא צריך לכלול אמצעים לחיבור ציוד דיגיטלי או אלקטרוני וחיבורי תקשורת שונים, ועליו להיות מעוצב על פי הסגנון הקיים במשרד.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה