יום שבת, 14 ביוני 2014

אמבטיון



אמבטיון נוח למשפחות עם ילדים
מחפשים פתרון נוח במיוחד כדי לרחוץ את הילדים שלכם, אך מעוניינים גם אתם להתרחץ בצורה נוחה? משפחות רבות תוהות האם הן צריכות להתקין גם מקלחון וגם אמבטיה באופן נפרד, כדי שכל אחד מבני המשפחה יקבל את הפתרון שנוח לו - למרות שמדובר על עלויות התקנה גבוהות מאד, והדבר אף מבזבז מקום. במקום לבזבז מקום וכסף - מדעו שלא תבחרו בהתקנת אמבטיון, שמאפשר לכם לשלב את שתי שיטות הרחצה במקום אחד?

גם לילדים וגם למבוגרים
מצד אחד, אמבטיון מותקן על הבסיס של אמבטיה קיימת. לכן, הדבר מתאים מאד לילדים שלכם, בין אם הם מתרחצים באופן עצמאי, ובין אם אתם בעצמכם רוחצים אותם. הסיבה לכך היא שעדיין יש בסיס של אמבטיה, שאפשר לגשת אליה בקלות ולרחוץ בה.



אולם, אמבטיון כולל לא רק את האמבטיה עצמה, אלא כוללים גם התקנה של קירות זכוכית, ועם גישה לפתיחה וסגירה של דלת מזכוכית. לעתים אפשר גם לשלב אמבטיון עם חומרים מפלסטיק, אם רוצים לדאוג לבטיחות של הילדים, אף כי הזכוכית עצמה נחשבת לבטיחותית במיוחד. מכל מקום, מעצם ההתקנה של לוחות הזכוכית והקירות, אתם יכולים ליהנות מפרטיות מלאה, ומעל לכל - אפשר כך לעמוד בתוך אמבטיונים, ופשוט להתרחץ ממש כאילו אתם נמצאים במקלחת. כמובן שביום שבו תרצו להשתמש באמבטיונים בתור אמבטיה - תוכלו לעשות זאת בקלות.

פתרון נוח ובטוח גם למבוגרים
יש לזכור כי אמבטיון מאפשר גם לאנשים מבגורים במיוחד בגיל הזהב, ליהנות מפתרון רחצה בטוח במיוחד. אפשר להתקין ידיות בטיחות בתוך האמבטיון במידת הצורך, ואף להתקין בהם כסאות ישיבה למבוגרים. כך אפשר להתרחץ בצורה נוחה במיוחד, וליהנות במקביל גם מפתרון רחצה שמשדרג את כל חדר הרחצה. מדובר על השילוב המושלם בין שיטות הרחצה, שהולך וצובר תאוצה בארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה