יום ראשון, 29 ביוני 2014

בורקאי



הקסם של בורקאי בפיליפינים
בורקאי הוא אחד האיים המקסימים לנופש בפיליפינים. הפיליפינים היא מדינת איים ענקית הכוללת כ 7100 איים שמהם רק כמה מאות מיושבים. האי בורקאי נחשב לאחד ממקומות הנופש היותר יפים בפיליפינים ובעולם כולו. הקסם של האי מתחיל בשקיעות המרהיבות שנמשכות זמן רב החל מהשעה 4 וחצי אחר הצהריים כשהשמיים מתמלאים בצבעי תכלת, צהוב ואדום באין סוף גוונים, ובכל יום בצורה אחרת. החופים הלבנים שבאי והאפשרות למצוא בו פינות בודדות, גם כשיש תיירים באי, מוסיפים לקסם וגם הפעילויות הימיות המפותחות שבאי מוסיפות לו ערך רב.

נופש פעיל ומרגיע
באי בורקאי תמצאו שפע של פעילות ימית החל מאתרי צלילה מרהיבים, שיט מפרשיות, גלישת רוח וגלישת גלים, אתרי צלילת שנורקל מקסימים ופעילויות חוף רבות. על החופים הלבנים של האי תמצאו מאכלים מעולים ופירות טרופיים שלא תאכלו בשום מקום אחר. חיי הלילה של האי מתרכזים באיזור החוף המכונה החוף הלבן ושם תמצאו מסעדות מעולות עם מאכלי ים מקומיים, מועדוני לילה תוססים והרבה מצב רוח טוב.
אבל הקסם האמיתי של בורקאי הם התושבים. תושבי האי מסבירי פנים ונחמדים, אדיבים לכולם ותמיד מחייכים. החיים של המקומיים לא תמיד קלים על האי, אבל הם מקבלים את החיים כמו שהם ומעבירים את התחושה הזו לכל המבקרים ולו לכמה ימים.
איך מגיעים
בורקאי הוא אי שניתן להגיע אליו במעבורת בלבד. אין באי שדה תעופה ויש להגיע בטיסה מסבו לאי קליבו או קטיקלן ומשם להמשיך במעבורת לאי בורקאי. יש לקחת בחשבון שטיסות הפנים בתוך הפיליפינים עשויות להגיע ל 500 עד 600 דולר.
העונה המומלצת להגיע לאי היא בין החודשים נובמבר ופברואר כאשר מומלץ להימנע מחודשי החגים הנוצרים – דצמבר וינואר שאז האי מתמלא תיירים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה