יום שני, 16 ביוני 2014

בוטוקס



כיצד בוטוקס עובד ולמה הוא משמש?
כולנו שמענו בעבר על בוטוקס, ואנו יודעים להצביע על כך שמדובר בטיפולים שיכולים להתאים למי שמעוניין להעלים את הקמטים שלו. אולם - איך בעצם הבוטוקס עובד, ומדעו הוא נחשב לדרך יעילה מאד להעלמת קמטים? בוטוקס הוא בפועל סוג של רעלן מיוחד. מדובר על רעלן אשר במימון מתאים, כאשר הוא מוחדר מתחת לעור הפנים, הוא מסוגל לשתק באופן חלקי את שרירי הפנים במידה כזו - שבעיית הקמטים נעלמת.

קוסמטי ולא מזיק
ההגדרה של בוטוקס אולי נשמעת מרתיעה במקצת, אך בפועל חשוב להביןשמדובר על חומר שאיננו מסוכן כלל, כל עוד הוא ניתן במינון הנכון, ע"י גורם רפואי מאושר ומוסמך. במינונים קטנים, הפעילות של הבוטוקס היא פשוטה למדי. מאחר שהקמטים בפנים שלנו נוצרים עקב תזוזה של שרירי הפנים לאורך זמן, הבוטוקס פשוט משתק אותם. השיתוק של שרירי הפנים, מונע את הקמטים שהם משאירים - וכך בעזרת טיפולי בוטוקס, אתם יכולים ליהנות מפנים חלקות יותר. נכון להיום, יש אמנם עוד מגוון רחב מאד של טיפולים להעלמת קמטים, אך טיפולי הבוטוקס היו ונשארו הטיפולים הפופולריים ביותר.

מדוע הבוטוקס פופולרי?
הפופולריות של טיפולי בוטוקס נובעת מכמה סיבות. ראשית, ביעילות הגבוהה שלו - הבוטוקס פועל לאורך זמן, כך שאפילו טיפול חד פעמי, יוכל לסייע לנו, שלא לדבר על טיפולי בוטוקס אשר חוזרים על עצמם מעת לעת.
מעבר לכך, מדובר על טיפולים פשוטים ומהירים, ובכך היתרון האדיר שלהם. הטיפול בבוטוקס איננו כואב, המחטים שמשמשות להזרקה הן קטנות ודקות במיוחד, הטיפול לא כולל מעורבות כירורגית, ולא דורש הכנה מיוחדת מראש, או הפסקה לאחר הטיפול.כך בעצם, אפשר לשלב את טיפולי הבוטוקס בסדר היום הרגיל שלנו, וכך לשמור על פנים חלקות ונקיות לגמרי מקמטים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה