יום שני, 30 ביוני 2014

לופטים במרכז



השכרת לופטים במרכז
באזור תל אביב והמרכז ישנם לופטים רבים אשר מזמינים חוגגים לשכור לופטים במרכז לפי מספר שעות, ליום או לערב שלם. הלופטים מתאימים לאירועים ומסיבות קטנות או גדולות, בהתאם לדרישות השוכרים ובהתאם ללופט שנבחר. לופטים במרכז יהיו מבודדים משכנים שהמסיבה עלולה להפריע להם ויציעו לכם לארגן מסיבה שתעמוד בכל הדרישות שרק יכולתם לחלום.

השכרה לפי שעה או יום
אתם יכולים לשכור את הלופט למספר שעות או ליום שלם, אם יש לכם אירוע חברתי של השקת מוצר או יש לכם צורך לעשות פעילות לגיבוש הצוות, תמצאו שלופט הוא מקום נפלא להשכרה של מספר שעות ותוכלו לקיים בו אירוע קטן אך יוקרתי. אם אתם עומדים לעשות מסיבה ואפילו מסיבה גדולה, תראו שישנם לופטים במרכז שיכולים להתאים גם לאירוע עם עשרות מוזמנים. בין אם אתם רוצים לעשות אירוע קטן למספר שעות או חגיגה שתימשך יום שלם, הלופטים יתנו לכם מענה מושלם.


תביאו כל מה שתרצו
זה לא משנה אם אתם אוהבי קריוקי, ריקודים או משחקי שולחן, תוכלו למצוא לופטים במרכז אשר יהיו מותאמים למסיבה שלכם. הלופטים מאובזרים ברמה גבוהה כשלכל לופט איבזור שונה וכל שנותר לכם הוא להחליט מה תרצו שיהיה בו ולחפש אחר הלופט עם המתאים. בעת חיפוש אחר לופטים במרכז תגלו שכולם מעוצבים, אך כל אחד מעוצב קצת אחרת ובעל גודל שונה והחיבור שלכם ללופט הוא שמשנה.

גודל רשימת המוזמנים
בין אם רשימת המוזמנים שלכם מונה יחידות ספורות או עשרות מוזמנים, אין זה משנה כלל. ישנם לופטים קטנים אשר מיועדים למסיבות קטנות ולופטים שיכולים לאכלס עשרות חוגגים. הלופט מאפשר לעשות רעש היות והוא מבודד לחלוטין. החוגגים יכולים להשתמש במערכת השמע האיכותית בכל עוצמה שרק יבחרו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה