יום רביעי, 9 ביולי 2014

מגני הוקרה

אתם מנהלים עסק גדול ורוצים לתת מתנות לכל אחד מהעובדים שלכם שיוצאים לפנסיה? אם כך, אתם בהחלט צודקים, כי מתנות לפורשים זה לא דבר שמקבלים רק כשעובדים בשירות הציבורי. לכל אדם שעובד בחברה או במפעל מסוים מזה שנים יש ציפייה לקבל תעודת הוקרה או כל מתנה אחרת, ולכן לכם, בתור מנהלי העסק, כדאי לחשוב על הכנתם של מגני הוקרה. מגני הוקרה יכולים להתאים בצורה מושלמת עבור כל אחד מהעובדים שלכם שפורשים, וזו יכולה להיות בחירה טובה במיוחד עבור מתנה קטנה שנותנת תשומת לב. 
 
מגני הוקרה

צורת מגן ההוקרה
כמו שאתם יכולים לדמיין לעצמכם, בתחום של מגני הוקרה יש היום הרבה אופציות וסגנונות שונים, ולכן למעשה הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו, זו הצורה שיכולה להתאים לכם. יש מגני הוקרה עם צורה גיאומטרית ברורה כמו מלבן או משולש, ויש גם מגנים שיכולים להגיע בצורות אחרות ויצירתיות יותר, כך שכדאי להקדיש לכך מחשבה.

הכיתוב על מגן ההוקרה
עוד דבר שצריך לחשוב עליו כשרוצים לזמין מגני הוקרה, זו השאלה של הכיתוב, כי אי אפשר להעניק מגני הוקרה רק עם שם החברה או העסק. צריך להכניס עוד דברים לכיתוב שיוכלו להפוך את מגן ההוקרה להרבה יותר אישי, כי אתם יכולים להיות בטוחים שזה ישפיע על העובדים שלכם וישמח אותם מאוד.

מגני הוקרה - כמה זה עולה?
כל בעל עסק שרוצה להזמין מגני הוקרה רוצה גם לדעת כמה זה עולה, כי בדרך כלל מדובר על הוצאה כלכלית לא קטנה. עם זאת, ברוב המקרים כשמזמינים את מגני ההוקרה כולם מאותו מקום אפשר לשלם עליהם פחות, ולכן בהחלט כדאי לעשות זאת .הכינו רשימה של המגנים הדרושים לכם, השוו מחירים וכך תחסכו הרבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה