יום חמישי, 3 ביולי 2014

חתונה קטנה



עלויות של חתונה קטנה
העלויות של חתונה קטנה שונות מהעלויות של חתונה גדולה. הפרש העלויות אינו רק מכפלה של כמות המוזמנים אלא מושפעת מבסיס עלות האירוע. כמו חתונה גדולה, גם חתונה קטנה מורכבת מעלויות ראשוניות לעומת עלויות שמושפעות מסך כל האורחים.

עלויות בסיסיות של כל חתונה
לכל חתונה יש עלויות בסיסיות. שמלת הכלה, בגדי חתן, צלמים, תקליטן, איפור וטבעות, כל אלו נדרשים לחתונה ללא כל קשר לגודלה. חתונה קטנה יכולה להגיע לעלויות גבוהות באופן יחסי לאורחים אם כל השירותים שצויינו הם בעלי עלויות גבוהות. כמובן, כל זוג מכיר את קהל היעד שלו וגם בחתונה מצומצמת או קטנה ניתן להנות מכיסוי העלויות כולן לצד חגיגה גדולה.

עלויות כל אורח בחתונה
עלות הקייטרינג והמקום הם לרוב תוצאה של מספר האורחים המגיעים לחתונה. חתונה קטנה יכולה לחסוך את עלויות המקום אם היא מתקיימת במסעדה או במקום שאינו מוסיף תשלום על המקום אלא רק על הקייטרינג עצמו. דווקא בעניין עלות המנה לרוב לא יהיה הבדל בין חתונות גדולות לחתונות קטנות וזהו המרכיב העיקרי בעלויות של כל אחת מהחתונות הללו. אם עלות הקייטרינג סבירה לאורחים והם צפויים להביא כמתנה סכום הגבוה מסכום המנה, אין ספק שהחתונה תוכל להשאיר אתכם עם מתנה לא רק של החגיגה עצמה אלא גם סכום להתחלת החיים.

אל תצאו עם חובות
אם אתם מתכננים חתונה קטנה כדאי שתתחשבו בעלויות הצפויות לכם, אף זוג צעיר לא רוצה להישאר עם חובות בגין החגיגה וחישוב נכון של מקום החתונה, עלות המנות ואנשי השירות, יאפשר לסיים את החתונה עם חיוך ואולי אפילו סכום קטן להתחיל איתו את החיים. היום, נושא עלויות החתונה מעסיק זוגות רבים לפני החתונה ועל כן מומלץ לבצע חישוב ולהזמין אנשי שירות במחיר שתוכלו לעמוד בו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה