יום רביעי, 2 ביולי 2014

מזגנים במבצע



מזגנים במבצע – מה יש לבדוק
כאשר אתם מחפשים מזגנים במבצע יש לנהוג כמו ברכישת כל מוצר צריכה אחר שעלותו לא קטנה. מחירי מזגנים מתחילים מכמה אלפי שקלים וזו נחשבת להוצאה לא קטנה גם במונחים של רמת החיים הממוצעת בארץ. לכן, אם אתם מחפשים מזגנים במבצע עליכם לברר אודות הפריטים השונים המוצעים לכם את כל הנחוץ כדי לוודא שאתם רוכשים מזגנים שמתאימים לצרכים שלכם ולא לצרכים של המוכר.



מה לבדוק בעת רכישת מזגנים במבצע
ראשית יש להבין כי מזגנים במבצע הם מזגנים חדשים ולא מדובר במזגנים משופצים או מזגנים יד שנייה. אבל מזגנים אלה נמכרים במבצע בדגמים מסויימים ולא תמיד המבצע הוא על כל דגמים הקיימים של היצרן או של החנות.
הדברים החשובים לבדוק הם:
יצרן המזגן – חשוב לדעת כי מדובר במזגן מבית טוב כדוגמת תדיראן, מיצובישי, אמקור, טורנדו וכדומה כדי לקבל איכות ושירות טובים.
אחריות וביטוח – חשוב לברר בעת רכישת מזגנים במבצע כי אתם מקבלים את מלוא האחריות על המוצר וביטוח על התקנת המזגן על ידי הספק.
סוג המזגן – אל תקנו מזגנים במבצע אם הם לא מתאימים לכם בדיוק מבחינת הסוג הנחוץ לכם. אם אתם זקוקים למזגן עילי אל תתפשרו על מזגן אחר רק בגלל המחיר ולהיפך.
הספק המזגן – סוגייה זו חשובה ביותר מכיוון שיש מבצעים למזגנים בהספקים גדולים ממה שאתם זקוקים להם וחבל על הכסף שתחסכו ברכישה, כי תשלמו הרבה יותר על השימוש בחשמל. בררו היטב את הצורך שלכם ורכשו רק מזגן בהספק המתאים לכם.
תצרוכת חשמל – מזגנים במבצע יכולים להיות כאלה בגלל שתצרוכת החשמל שלהם גבוהה. עליכם לברר את תצרוכת החשמל של המזגן על ידי בדיקת האותיות המופיעות על גביו. התצרוכת מדורגת באותיות  מ A עד G כאשר A הוא היעיל ביותר והחסכוני ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה